• Ik heb zo net ruzie gemaakt met mijn ouders over mijn gsm .. ze kunnen op internet zien naar wie ik allemaal stuur enzo en ze waren kwaad geworden omdat ik zo een berichtje naar een site stuurde en er was met mijn gsm om 5 uur s' nachts een bericht naar een vriendin van mij gestuurd .. maar ik blijf ni zo lang wakker en nu zeggen ze dat ik lieg en nu gaan ze mij elke maand checken naar wie ik bel en sms'en stuur ! Dat gaat er toch over ? Aarghh.. ik haat mijn ouders echt !


    Kuss Jeanie.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Tjee! Elke keer controleren? Dat gaat te ver.'

    je kan toch wel alles verwijderen op je gsm? kan ik wel..
    ik moet wel :S anders kijkt mijn broer er in :S

    Tjee! Elke keer controleren? Dat gaat te ver.'


    I know :[

    My parents are just devils ;O x'D


    Spirits move me, every time I'm near you.

    je kan toch wel alles verwijderen op je gsm? kan ik wel..
    ik moet wel :S anders kijkt mijn broer er in :S


    Ik heb een abonnement ..
    En da verschijnt allemaal elke maand op " mijn acount " eigenlijk mij papa zijn acount maar omdat da abonement van mij is . maar daar komt da op naar wie ik stuur en zo dus ik heb er niets aan als ik die berichtjes enzo verwijder


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ömg!! medelijde!!

    ja op mijn punte zijn ze ook streng,nu is et al gebeterd maar vorig jaar mocht ik nie ondr de 80 ebbn,nu voor sommige vakke70 andre 80

    watthefúck!:|

    Dus ze kunnen zien wat je allemaal SMS'st??!!:/


    Love is in the air'<3

    watthefúck!:|

    Dus ze kunnen zien wat je allemaal SMS'st??!!:/


    Nee al een geluk kunnen ze dat niet zien maar ze zien naar wie ik bel en sms'en stuur.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    Over internet zeggen mijn ouders nix maar aarghh .. ze zeggen constant da ik lieg als wij ruzie hebben --' terwijl ik helemaal ni lieg
    ffff ouders-,- kzal blij zijn als ik hier weg kan en ales zelf kan beslissn!
    ma ik ga het wel missen als ik zelfg men rekeninge moet betalen:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    het zij control freaks
    ze controleren constant wat ik doe
    en mijn moeder si het ergst
    alles wat zij niet leuk vind mag ik niet leuk vinden en alles wat zij goed vind moet ik ook goed vinden,ik haat dat echt
    en ik mag nooit iets ook terwijl ik nooit iets uithaal
    echt cut


    Heb hel het zelfde probleeeem!!

    En weetje wat nog kut is???

    Mijn moeder probeert bij IEDEREEN er goed uit te komen!
    Als ik iemand haat , zeg ze dan dat ik niet zo dom moet doen en die goede kanten van die persoon moet zien!
    EN ik mag mijn eigen style niej kiezen !Dat moet zij weer kiezen! En mijn eigen haar mag i ook niej kiezen!
    Dus wat heb ik gedaan!Het zelf geknipt natuurlij die weer beginnen te flippen! EN mijn moeder zo : 'Ik schaam me da gij mijn dochter zij !' Njah ik schaam me omdat zij mijn moeder is -_-!


    You'll never dream alone. <3

    What the fuck , je ouders zijn geschift ö
    welkom aan mijn kant , de mijne ook.

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    het enige geluk is dat mijn style,dat ik daaaar het grootste deel van mag kiezen enzomaar dat is ook het enige,en dan altij als er andere mense bi!j zijn zit ze te zeggen dat ik zoveel mag!!

    mijn ouders ook
    ooit komt er ene moment dat zeme NEVER niooit met rust laten,ze volgen me overal ,als ik met ene jonbge praat is het :WIE WAS FAT,HOE HEET HIJ,WAAR WOONT HIJ,IS HIJ JE VRIENDJE?!?

    ik word daar zo
    gestoort van -_-


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Heb hel het zelfde probleeeem!!

    En weetje wat nog kut is???

    Mijn moeder probeert bij IEDEREEN er goed uit te komen!
    Als ik iemand haat , zeg ze dan dat ik niet zo dom moet doen en die goede kanten van die persoon moet zien!
    EN ik mag mijn eigen style niej kiezen !Dat moet zij weer kiezen! En mijn eigen haar mag i ook niej kiezen!
    Dus wat heb ik gedaan!Het zelf geknipt natuurlij die weer beginnen te flippen! EN mijn moeder zo : 'Ik schaam me da gij mijn dochter zij !' Njah ik schaam me omdat zij mijn moeder is -_-!


    Mijn stijl mag ik zelf kiezen maar als ik met men moeder weg ga moet ik mijn make-up van men ogen en dat staat ze er zo op te kijken hoe ik het eraf haal ! --' en ik mag ook mijn haar niet kleuren en ik mag zelfs geen extetions ! zelfs als ik ze zelf niet koop !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)

    Mijn stijl mag ik zelf kiezen maar als ik met men moeder weg ga moet ik mijn make-up van men ogen en dat staat ze er zo op te kijken hoe ik het eraf haal ! --' en ik mag ook mijn haar niet kleuren en ik mag zelfs geen extetions ! zelfs niet als ik ze zelf koop !


    Spirits move me, every time I'm near you.