• Hoeveel sporten jullie per week?
    Het valt me op dat veel mensen helemaal geen sport doen.
    Sommige hebben daar een goede reden voor, maar sommige gamen te veel en dan vind ik het echt heel slecht.
    Zou je deze vragenlijst willen invullen? (en namelijk erg geinteresseerd)
    # Sport jij?
    Ja? beantwoord de volgende vragen
    Nee? waarom niet?
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    # Sport jij?
    jaaaa!
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    ik ga minstens 3 keer in de week 3 km hardlopen, op vrijdag dans ik, tussendoor rijd ik nog paard en ik fiets elke schooldag 12 km naar school als dat er ook bijhoort
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten
    het maakt dat ik me gezond en fit voel en ik heb een alibi om te snoepen ik sport het er namelijk toch weer af ;D


    #WWED - What Would Emma Do?

    # Sport jij?
    Ja
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Maandag: Naar school en terug fietsen
    Dinsdag: Naar school en terug fietsen, 2 uur badminton
    Woensdag: Naar school en terug fietsen, 2 uur L.O. op school, 2 uur badminton
    Donderdag: Naar school en terug fietsen, 1 uur badminton
    Vrijdag: Naar school en terug fietsen
    In het weekend ben ik gewoon lui
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Om gezond te blijven


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    # Sport jij?
    Ja
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Woensdag 15 km fietsen naar stage(totaal heen- en terug)
    + 's avonds volleybaltraining 1,5 uur.
    Donderdags 15 km fietsen.
    Vrijdags 15 km fietsen + 's avonds soms een volleybalwedstrijd.

    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Omdat ik een longaandoening heb, en het belangrijk voor mij is om conditie te behouden.


    La credenza è una medicina contro il timore

    # Sport jij?
    : Nee, niet echt behalve elke dag m'n buikspieroefeningen en wat hardlopen. Maar echt sport noem ik dat niet.
    Ja? beantwoord de volgende vragen
    Nee? waarom niet?
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    As I already said.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Om m'n conditie op peil te houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik sport niet, alleen bij LO.

    # Sport jij? Ja, stijldansen, jiu jitsu en op school gym.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? Op maandagmiddag heb ik 2 uur lo, maar omdat ik cvs heb, kan ik nog niet altijd meedoen. Op vrijdagavond heb ik één of twee uur jiu jitsu, waar ik alleen heen ga als ik niet moe ben. Op zaterdagavond heb ik anderhalf uur stijldansen, hier ga ik wel altijd naartoe. Als ik dit niet doe, mis ik te veel haha. En ik fiets elke dag 2x, van huis naar school en terug, zo'n 14 kilometer.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Het is leuk, je leert er mensen kennen, komt in contact, blijft in beweging, houdt een conditie.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 15:32 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    # Sport jij? Jaaaoh.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? 2 uur per dag van huis naar school en andersom en op woensdag gym en zomers diploma's zwemmen
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? dan blijf je fit en word je niet dik


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    # Sport jij? Yes.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? Elke morgen 7 km fietsen naar school, & terugkomen :'D & Zaterdag een uur hiphop, & elke dag thuis een uurtje oefeningen. Dan ga ik regelmatig zwemmen & wandel ik elke zondag. (:
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Het is leuk, gezond én je leert er veel van.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    # Sport jij? JA!
    Ja? beantwoord de volgende vragen
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? dinsdag - voetbal ik van half 7 tot kwart over 8. en ik moet daar een half uur heen en terug naar fiesten. donderdag - weer voetbal van half 7 tot kwart over 8. zaterdag - voetbalwedstrijd
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? gewoon omdat ik het leuk vind.


    Even a white rose has a black shadow.

    # Sport jij?
    Ja.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Maandag middag Paardrijden, en Maandag avond Paardrijden. & Donderdag 's Middags paardrijden.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    Zomaar. Ik vind met Paarden omgaan gewoon leuk, en sommige mensen denken dat het paard al het werkt doet, maar dat is dus niet zo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee, want ik ben lui (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik fiets elke dag naar school en terug, telkens 20 minuten.
    En dan nog de 2 uur LO.
    Ik vind het wel belangrijk en zou me beter terug ergens voor inschrijven.
    Maar voor de enige sporten die me echt aanspreken ben ik te onhandig.(krul)


    effort never betrays you

    # Sport jij? Noppes. Vroeger zwom ik wel, maar ik haatte het. Ik moest van mijn ouders. .__.
    Nee? waarom niet? Sporten is mijn ding niet, alhoewel trefbal.. Neh, toch niet. Ik heb nog niets gevonden wat ik leuk vind.
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten? Donderdag en vrijdag heb ik LO. Dat is het zo'n beetje.
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten? Het is gezond, conditie, je krijgt een mooiere lichaamsbouw, denk ik? Maar ik ben blij dat mijn buikje nog niet is gaan hangen en nog strak is. *klopt op buik*


    All this dampness is damp.

    Pfoe, telt elke zaterdag je een breuk sjouwen met de post, en fietsen door weer en wind ook als een sport?
    Zo nee? Ik schaats elke zondag in de winter een uur ofzo :3


    SLOAN.

    # Sport jij?
    # Hoe ziet jou week eruit qua sporten?
    Op dinsdag train ik een uur, handbal. Op donderdag doe ik een uur dansen, streetdancen en in het weekend speel ik een wedstrijd, handbal
    # Waarom vind jij het belangrijk om te sporten?
    het gaat mij niet zo zeer om het sporten, ik heb er mijn vriendinnen en ik heb er super veel lol. Ik doe het ook om gezond te blijven, maar alles wat ik nodig heb is er.


    Big girls cry when their hearts are breaking