• Me likey.

    Die wil ik best wel gaan zien, al deed ik het bijna in mijn broek bij de vorige. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb de eerste nog niet eens gezien :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    No way, dat ik de tweede ga zien. o.o Echt waar, die avond heb ik echt niets geslapen, haha.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Daar ga ik nachten slecht van slapen, maar ik wil hem zeker zien! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vond de vorige vrij saai, maar ik denk wel dat ik deel 2 ook ga kijken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De vorige was inderdaad saai, haha. Maar deze lijkt me vele malen beter dan de vorige n.n


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    van af welke jaar is tie want ik wil hem zien:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Die ga ik dus zoo hard niet kijken, want vorig jaar heb ik ook 3 nachten wakker gelegen door het eerste deel.


    Never wait for perfection, just make it.

    ik kan er niet aan doen, maar ik vond de eerste film totaaaaaal niet goed...
    Het enige wat er gebeurtde was deuren die open en toe gingen, kaders die stuk vielen op de grond, die vrouw die wat rond wandelde en enkele uren naar haar man stond te kijken zonder te bewegen...
    Enkel op het einde kwam er wat actie, en toen was het gedaan...
    Ik had echt zoiets van, was dat het?
    dus waarschijnlijk ga ik de tweede niet zien


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hahahaah, nog even wachten dan.
    Hij komt 21 Oktober in de Nederlandse bioscopen.


    it's so empty living behind these castle walls