• Damn echt o-O heb ooit in topic verteld over een jongen en bbq.
    nja.. in ieder geval daar kreeg ik gister mee..

    Vandaag in speeltuintje vet lief was die enzow. Ben iets van duizende keren bijna in slaap gevallen tegen hem aan =$
    kwas al duf enal en dat wist hij..
    Aan het eind heb ik voor het eerst gezoen =$ dat maakte de dag nog completer..

    en nu.. is het uit.. ik voel me kut.. mijn kleren die ik aan heb ruiken naar hem door vanmiddag.. en ik wil ze niej uit doen wat et ruikt vertrouwd o-O en dit klinkt allemaal zow fcking wanhopig o-O

    Ik kan wel janken o-O serieus.. hij maakte mij dag eerst helemaal weer goed =D
    [aangezien ik al 3 dagen duf ben enzow en die 3 dagen bijna niks heb gegeten..] en dan dit o-O hoe kutter kan et zijn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Love is pain.
    Ik ken het!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Amistad schreef:
    Jah 1 dag ofzowiets.. maar this best lang verhaal weetje.. en ik neem het hem ook niet kwalijk weetje..

    Na 1 dag zou je het hem juist kwalijk moeten nemen. Hij geeft jullie niet eens de kans om het te laten werken o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    This lang verhaal snapje ;) this niej helemaal zijn schuld weetje.. Mijn zus en zijn broer zaten bij hem en typte ook toen enz.. dus ik wete niet wat van hem kom weetje.. maar ik had niet met mijn domme kop jah moeten zeggen terwijl hij nog met die ander had ;)

    This echt lang en ingewikkeld verhaal..

    @Genius, ik voel me er wel kut onder.. al was het een halve dag.. je blijft er kut onder..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you