• Damn echt o-O heb ooit in topic verteld over een jongen en bbq.
    nja.. in ieder geval daar kreeg ik gister mee..

    Vandaag in speeltuintje vet lief was die enzow. Ben iets van duizende keren bijna in slaap gevallen tegen hem aan =$
    kwas al duf enal en dat wist hij..
    Aan het eind heb ik voor het eerst gezoen =$ dat maakte de dag nog completer..

    en nu.. is het uit.. ik voel me kut.. mijn kleren die ik aan heb ruiken naar hem door vanmiddag.. en ik wil ze niej uit doen wat et ruikt vertrouwd o-O en dit klinkt allemaal zow fcking wanhopig o-O

    Ik kan wel janken o-O serieus.. hij maakte mij dag eerst helemaal weer goed =D
    [aangezien ik al 3 dagen duf ben enzow en die 3 dagen bijna niks heb gegeten..] en dan dit o-O hoe kutter kan et zijn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hoezo is het uit dan? Heeft'ie dat gezegd?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    best lang verhaal.. ik weet niet wrm hij uit heeft gemaakt..
    Hij zei dat hij zijn vorrige vriendin niej kwijt wou..
    maar ik geloof dat niet.. ik denk eerder omdat mijn zus met zijn broer is getrouwd..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sterkte! (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ability schreef:
    Sterkte! (flower)

    Dankee


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    best lang verhaal.. ik weet niet wrm hij uit heeft gemaakt..
    Hij zei dat hij zijn vorrige vriendin niej kwijt wou..
    maar ik geloof dat niet.. ik denk eerder omdat mijn zus met zijn broer is getrouwd..


    Hmm, vraag het hem & sterkte.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Heb net al met hem gepraat.. en hij begon er mee dat mijn neefje gelijk had.. met schoon familie enal en dat raar is ofzow omdat zijn broer en mijn zus eergister getrouwd zijn.. en dat hij liever zijn vriendin niej kwijt wou.. [als ik ja zei zou hij het uitmaken met haar.. mja mijn zus en zijn broer zaten erbij.. en zaten meerendeels te typen.. dus ik geef hem niej de schuld]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 22:52 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet hoe kut liefde kan zijn. Heb ook even een klote moment in de liefde..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Love is a battlefield!

    Sterkte (flower)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Sterkte! <3


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Wat vreemd, dat al na een dag :S
    Naja, gelukkig heeft het maar een dag geduurd dan. Want geloof me, anders had het nog zwaarder geweest.
    Succes ermee :)


    Life is hard and then we die

    Dankje iedereen <33

    @Pukkelding [klinkt gemeen naj..] nja kweet niej hoe erg et dan overkomt.. Wil het niet weten ook denk ik.. maar komt nou al erg over want nja.. kwas al best wel lang op hem enzo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Na 1 dag?
    Dan is hij het niet waard hoor x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jah 1 dag ofzowiets.. maar this best lang verhaal weetje.. en ik neem het hem ook niet kwalijk weetje..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als hij het na 1 dag al uitmaakt dan zou ik me er niet zo kut om voelen eigenlijk, dat is hij niet waard dan.


    -