• Want het begon allemaal zo:

    Ik had ruzie met Loes, volgens iedereen had ik haar laten vallen en iedereen was ineens tegen mij. Dat ging allemaal voorbij in de loop van vorig jaar, niemand was echt meer tegen mij maar ze moesten nog steeds niet veel van mij hebben. En sinds dit jaar zegt, Femke weer 'Hoi' tegen mij. Zij was één van diegene die dachten dat ik Loes had laten vallen, ze was eerst namelijk een hele goeie vriendin van mij maar door Pien, is alles heel erg fout gegaan.
    En nu Femke weer 'hoi' tegen mij zegt vind ik dat heel erg leuk, nu denken jullie vast 'yeah right?'. Maar zij is in een week een vriendin van mij geworden, via zeilkamp en als ze dan ineens doet alsof ze je niet meer kent is dat echt stom.

    En dit moest ik even kwijt, want ik voel me nu veel fijner op school.

    De namen zijn allemaal veranderd (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ooh dat is beter! Ik snap echt dat je dat leuk vind!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dat is echt superfijn voor je. En ik denk helemaal niet 'yeah right'. (:


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    dat is echt superfijn voor je. En ik denk helemaal niet 'yeah right'. (:


    effort never betrays you

    Snap ik, snap ik. :3 Fijn voor je! : D


    All this dampness is damp.

    Ik vind het altijd zo cool als mensen de namen veranderen in Loes.
    'Kijk, daar is Loesje. Met dat leuke bloesje. Loesje is het meisje van de drummer van de band.' -doet een dansje-

    Anyway, best wel stoer dat je dat zo opvangt dan :D Zo van 'schijt als ze me hebben laten vallen, als ik nu maar lol heb.' Precies hoe ik ben by the way 8D Als mijn BFF beweert dat iemand mij eigenlijk niet mag, maar diegene doet toch aardig tegen mij, wie ben ik dan om onaardig tegen haar te doen?

    Ik snap je helemaal. *knipoog + gayhand*


    Life is hard and then we die

    Ik haat ruzies. Er valt altijd dan een enorme last van m'n schouders als het weer voorbij is. Gelukkig maar!_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?