• Ik heb een Volgkaart en dat Suckt.
    Voor mensen die niet weten wat een volgkaart is dat is dus;Dat je bij elk les uur je volgkaart moet afgeven en die zetten dan hunh handtekening in het groen als je je gedragen hebt of een rode en dat is dat je niet gedragen hebt en dan zette ze erbij wat je gedaan hebt enzo,En als j er zoon 3rode hebt mheb je strafstude en dan komen er maanden bij dat je een volgkaart hebt.
    Ik heb hem namelijk nog maar een week dus nog 2weken tegaan ;s
    Mijn moeder was razend toen ze het wist.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ik denk dat je dat dan wel verdiend hebt, niet? (:

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Spijbelaar?

Life is hard and then we die

Haha, wat heb je allemaal uitgestoken dan? :'D

Has no one told you she's not breathing?

Wat een belachelijk gedoe.
    Hoe verzinnen ze zo'n dingen toch?(cat)

effort never betrays you

Bij mij op school is er een gedragscontract. Als je dat hebt en je overtreed nog een paar keer de regels, dan word je genadeloos geschorst. (':

Only losers can act the way you do

bij ons wordt het vegen in de kantine

"Ignite, my love. Ignite."

Hahaha, ik had ook een volgkaart, 2 jaar geleden! ;d
    echt kut hé, en bij ons als wij die zoveel keer vergaten af te geven op het einde van de les; kregen we nablijven. En ik gaf die bijna nooit af xd

None but ourselves can free our minds.

Separate schreef:
    Haha, wat heb je allemaal uitgestoken dan? :'D

Nou niks ;o
    Gewooon omdat een jonge mij sloeg slaag ik terug.
    Mag ik me zelf niet meer verdedigen ofwaat?.
    Maarja ik ben niet aleen hoor 8 van de 13 kinderen hebben ook een volgkaart dusjaa x)

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Sailor schreef:
    Bij mij op school is er een gedragscontract. Als je dat hebt en je overtreed nog een paar keer de regels, dan word je genadeloos geschorst. (':

Hier ook hoor.
    hier proberen ze eerst met volgkaarten en daarna schorsingen en dan contract en dan BAM!

Jezus!
    Wat een gedoe zeg!
    Ze kunnen die leraren beter een 'hoe orde te houden' - cursus geven...

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Hahaha, wtf :'] Een volgkaart. Volgens mij kunnen ze je beter een enkelband geven, een stuk effectiever >:D

No growth of the heart is ever a waste