• Voor esthetica (kunstgeschiedenis) moeten we voor ons portfolio zelf een kunstwerk maken. Dit mag alles zijn: een zelfgemaakt liedje, een schilderij, een beeldhouwwerk ...

    Ik heb gekozen om een filmpje te maken. Helaas ben ik vrij inspiratieloos. Ik wil iets indrukwekkend. Niet te moeilijk om te maken (ik ben uiteraard geen professional en heb niet alle programma's om te bewerken), maar het moet wel een goede indruk nalaten. Ik had gedacht iets in de richting van filosofie. Mijn visie op het leven verwerken in een filmpje.

    Hebben jullie een idee hoe ik dit kan realiseren (decor, muziek, verhaallijn, special effects ...)? (:
    Als je een ander leuk, origineel idee hebt, mag je dat ook altijd laten weten. Ik zit nog niet vast aan het onderwerp 'mijn visie'.

    Of hebben jullie eens een filmpje gezien waar je echt wel stil van werd? Geef dan een linkje, dit kan me misschien inspiratie brengen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eigenlijk hé, word ik stil van de videoclip van U Smile van Justin Bieber :x

    Maar daar heb je niets aan, dus nee, sorry (krul)

    Edit: En dat filmpje over die tamme leeuw die ze loslaten in het wild en die dan ze toch nog herkent daarna :')

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:24 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Een youtubeuser (CATSFN91) is daar goed in. Zij maakt al een tijd lang trailers en gebruikt hiervoor Sony Vegas. Het is een klasgenoot van me, vandaar dat ik 't weet ;]

    Voila!


    No growth of the heart is ever a waste