Omg!!! Wat was dit een stomme dag! Oke ik heb jullie hulp heel hard nodig. Als je hier bent om mij te helpen en geen zin hebt in dat gezeik van mij, skip dan tot het Please help! ding.
Zo begon het:
Slecht weer, ik over de zeik met flink veel buikpijn naar school. Ik neem mn bio mee ipv frans. Aantekening >.< We gymmen buiten terwijl het ijs koud is! En ik heb buikpijn! Moest ik tog mee gymmen... Krijg ik zo'n zware honkbal bal op mn oog! Dat dee echt heel erg zeer. Ik voelde me hardstikke duizelig en ging even zitten. Gymleraar kwam naar me toe en vroeg: 'Gaat het wel?' Nou toen dacht ik: 'Moet je echt eens voelen fantastisch! Eey ik wil je ook wel zo'n ding tegen je kop aan geven! Look at me! Ik lig op de grond omdat het geweldig met me gaat!' Nou ik zag de bui al hangen als ik nee zei, dan moest ik naar de EHBO en daar had ik echt geen zin in. Ik zeg: 'Gaat wel' Moet ik door gymmen! Aaarggggggg!
Bij de douches:
Ik sta te douchen, heb mn tas zo droog mogelijk gehangen met mn kleren er op. Mijn geld donderd uit mijn broekzakken en de helft valt in t putje! Vervolgens als ik de andere helft wil oprapen vallen al mijn kleren in het water! Heb ik de rest van de dag zonder vestje gezeten in mijn natte kleren!
Vervolgens ik heb zin in n wafel heeft de gene voor mij de laatste!
En op de terug weg regende het! Was ik net opgedroogt alweer nat!
Wat een kut dag!
Btw modjes kijk eens hoe goed ik mijn hoofdletters vervang door dikgedrukte letters! -Voelt zich trots-
Nee stiekem moest ik heel de tijd op backspace drukken.
Want een waarschuwing of iemand die er ook maar iets van zegt, dan val ik uit en krijg je de volle laag en ik heb liever niet dat dat gebeurt
Naast dit heb ik de laatste tijd wel meer problemen. En meestal geef ik de tips maar ik zit in probleempjes en stress dus kunnen jullie mij ff helpen? Het zijn veel dingen. En natuurlijk weet je niet op alles andwoord maar met ook maar 1 tip ben ik je al eeuwig dankbaar!
1. Gezond afvallen zonder dat je ouders het merken, maar hoe?
2. Kent iemand dans clips, ik wil het na dansen.
3. Hoe vroeg ik ook ga slapen ik voel me altijd de volgende ochtend heel zwak, hoe komt dat? Wat kan ik er aan doen?
4. Wat moet ik doen met dat oog waar die bal tegen aan kwam?
5. Hoe leer je makkelijk voor een SO Engels en Frans?
6. Ik wil Spaans leren maar hoe gaat dat het beste, het lukt al aardig maar nogsteeds is het lastig.
7. Ik wil zo snel mogelijk geld verdienen maar hoe?
Er zijn wel 2 dingen waar je rekening mee moet houden:
1. Ik ben nog maar 11 (Net geen 12)
2. Ik heb slechts enkele centen over >.<
Alvast dankje
Btw hebben jullie dat van je kleren in het water ook wel eens gehad?
Xx
[ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 17:32 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2010 - 19:16 ]