• Omg!!! Wat was dit een stomme dag! Oke ik heb jullie hulp heel hard nodig. Als je hier bent om mij te helpen en geen zin hebt in dat gezeik van mij, skip dan tot het Please help! ding.

    Zo begon het:
    Slecht weer, ik over de zeik met flink veel buikpijn naar school. Ik neem mn bio mee ipv frans. Aantekening >.< We gymmen buiten terwijl het ijs koud is! En ik heb buikpijn! Moest ik tog mee gymmen... Krijg ik zo'n zware honkbal bal op mn oog! Dat dee echt heel erg zeer. Ik voelde me hardstikke duizelig en ging even zitten. Gymleraar kwam naar me toe en vroeg: 'Gaat het wel?' Nou toen dacht ik: 'Moet je echt eens voelen fantastisch! Eey ik wil je ook wel zo'n ding tegen je kop aan geven! Look at me! Ik lig op de grond omdat het geweldig met me gaat!' Nou ik zag de bui al hangen als ik nee zei, dan moest ik naar de EHBO en daar had ik echt geen zin in. Ik zeg: 'Gaat wel' Moet ik door gymmen! Aaarggggggg!
    Bij de douches:
    Ik sta te douchen, heb mn tas zo droog mogelijk gehangen met mn kleren er op. Mijn geld donderd uit mijn broekzakken en de helft valt in t putje! Vervolgens als ik de andere helft wil oprapen vallen al mijn kleren in het water! Heb ik de rest van de dag zonder vestje gezeten in mijn natte kleren!
    Vervolgens ik heb zin in n wafel heeft de gene voor mij de laatste!
    En op de terug weg regende het! Was ik net opgedroogt alweer nat!
    Wat een kut dag!

    Btw modjes kijk eens hoe goed ik mijn hoofdletters vervang door dikgedrukte letters! (A) -Voelt zich trots-
    Nee stiekem moest ik heel de tijd op backspace drukken.
    Want een waarschuwing of iemand die er ook maar iets van zegt, dan val ik uit en krijg je de volle laag en ik heb liever niet dat dat gebeurt (A)


    Please help!
    Naast dit heb ik de laatste tijd wel meer problemen. En meestal geef ik de tips maar ik zit in probleempjes en stress dus kunnen jullie mij ff helpen? Het zijn veel dingen. En natuurlijk weet je niet op alles andwoord maar met ook maar 1 tip ben ik je al eeuwig dankbaar!

    1. Gezond afvallen zonder dat je ouders het merken, maar hoe?
    2. Kent iemand dans clips, ik wil het na dansen.
    3. Hoe vroeg ik ook ga slapen ik voel me altijd de volgende ochtend heel zwak, hoe komt dat? Wat kan ik er aan doen?
    4. Wat moet ik doen met dat oog waar die bal tegen aan kwam?
    5. Hoe leer je makkelijk voor een SO Engels en Frans?
    6. Ik wil Spaans leren maar hoe gaat dat het beste, het lukt al aardig maar nogsteeds is het lastig.
    7. Ik wil zo snel mogelijk geld verdienen maar hoe?

    Er zijn wel 2 dingen waar je rekening mee moet houden:
    1. Ik ben nog maar 11 (Net geen 12)
    2. Ik heb slechts enkele centen over >.<


    Alvast dankje (A)

    Btw hebben jullie dat van je kleren in het water ook wel eens gehad?

    Xx

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 17:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2010 - 19:16 ]

    klusjes doen voor je ouders of zo.
    Maar ik krijg geen spaans of frans dus ikzou het verder niet weten ;x
    Aan mij heb je niks ;x


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    1. Gezond afvallen zonder dat je ouders het merken, maar hoe?
    Stoppen met tussendoortjes en frisdranken. Mag ik vragen hoe lang je bent en hoeveel je weegt?
    2. Kent iemand dans clips, ik wil het na dansen.
    Misschien de van the pussycat dolls of Usher?
    3. Hoe vroeg ik ook ga slapen ik voel me altijd de volgende ochtend heel zwak, hoe komt dat? Wat kan ik er aan doen?
    Misschien krijg je teveel slaap, dat kan ook. Hoelaat ga je naar bed en hoelaat sta je op?
    4. Wat moet ik doen met dat oog waar die kutbal tegen aan kwam?
    Koud maken is nu te laat, misschien iets van vaseline als het dik is?
    5. Hoe leer je makkelijk voor een SO Engels en Frans?
    jezelf laten overhoren en de woordjes die je nog niet kent overschrijven, overschrijven en overschrijven tot je ze wel kent. Maar niet achter elkaar, doe elke dag een beetje en herhaal het.
    6. Ik wil Spaans leren maar hoe gaat dat het beste, het lukt al aardig maar nogsteeds is het lastig.
    Spaanse series kijken?
    7. Ik wil zo snel mogelijk geld verdienen maar hoe?
    Maak een deal met je ouders, als jij elke week stofzuigt en de afwasmachine leegruimt, krijg jij 10 euro ofzo. Op je 10de kan je geen werk vinden.


    Your make-up is terrible


    Btw modjes kijk eens hoe goed ik mijn hoofdletters vervang door dikgedrukte letters! (A) -Voelt zich trots-


    Braaaf meisje! ;D


    1. Je kan gezond afvallen door sowieso al te stoppen met snoepen en misschien je ouders eens te vragen of je op een sport mag?
    3. Wat bedoel je juist met zwak? Nadat je uit je bed stapt of echt als je er nog in ligt of als je er al even uit bent?
    4. Ijs of iets anders koud tegen houden.
    5. http://www.wrts.nl
    6. Google is jouw beste vriend. (Oké, ik weet dat Youtube je betere vriend is, dus ik denk dat er wel filmpjes bestaan om Spaans te leren?


    Let the Night embrace you

    Akuma schreef:
    (...)

    Braaaf meisje! ;D


    1. Je kan gezond afvallen door sowieso al te stoppen met snoepen en misschien je ouders eens te vragen of je op een sport mag?
    3. Wat bedoel je juist met zwak? Nadat je uit je bed stapt of echt als je er nog in ligt of als je er al even uit bent?
    4. Ijs of iets anders koud tegen houden.
    5. http://www.wrts.nl
    6. Google is jouw beste vriend. (Oké, ik weet dat Youtube je betere vriend is, dus ik denk dat er wel filmpjes bestaan om Spaans te leren?

    Nou gewoon echt het gevoel hebben dat ik energie te kort kom heel de dag.
    En idd Fack Google! Love Youtube!

    Aii baaldagen, daar hebben we allemaal weleens last van :(


    ars moriendi

    1. Waarom wil je dat je ouders het niet merken? Dat is helemaal niet erg, die kunnen je juist helpen door goed op te letten of je je wel aan je dieet houdt. Als je denkt dat ze gaan zeggen dat het niet nodig is, dan heb ik eigenlijk het vermoeden dat afvallen helemaal niet nodig is.
    2. Zoek gewoon eens clips op van muziek die jij leuk vindt. In bijna elke clip komt wel dans voor.
    3. Dat heb ik ook gehad. Bij mij bleek het dat er een bacterie in mijn darmen zat. Maar laten we daar even niet vanuit gaan(want ik had nog vele anderen symptomen, dus dat zal wel meevallen, haha). Het kan inderdaad zijn dat je te veel slaapt. Probeert zo rond de 8 uur te slapen, maximaal 9 uur. Als het dan niet stopt, ga dan naar de huisarts voor de zekerheid.
    4. Koud maken is te laat, dus ik denk dat je zal moeten wachten tot het wegtrekt.
    5. Goed plannen. Kijk hoeveel tijd je nog hebt en bereken hoeveel woordjes je per dag moet leren. Houd wel elke dag de woordjes bij, ook die van de vorige dag.
    6. Zo te horen heb je het erg druk. Weet je zeker dat je het wilt? Anders kan je inderdaad spaanse series gaan kijken.
    7. Maak een deal met je ouders. Werk zal je niet vinden, want dat mag nog niet volgens de wet. Je kan misschien wel babysitten, maar grote kans dat mensen je te jong vinden.


    To live would be an awfully big adventure

    Heb wel een suggestie voor een baantje, ga kranten lopen. Is ook goed voor het afvallen ongemerkt. dus het is altijd wat geld dat je binnen krijgt. of in een kas gaan werken. (Is vereslijk xD)


    Love sheds light one the darkest of times

    Dans de Waka Wakaaaa!(yeah)
    En wat dat afvallen betreft.. lieve meid, ga eerst even na of je het ook echt nodig hebt om af te vallen. Want ik ken zoveel meiden die zichzelf te dik vinden terwijl ze slank tot normaal zijn. Bereken anders even je BMI. Dat kun je heel betrouwbaar hier doen. Heb ik ook gedana, en ik kwam erachter dat ik helemaal niet te dik/zwaar was.


    ars moriendi

    3. Hoe vroeg ik ook ga slapen ik voel me altijd de volgende ochtend heel zwak, hoe komt dat? Wat kan ik er aan doen?
    Het kan zijn dat je ijzer te kort hebt. Dan ben je bijna altijd moe en lusteloos. Ik heb dr pillen voor gekregen en sinds dien ben ik niet zo vaak meer moe.
    4. Wat moet ik doen met dat oog waar die kutbal tegen aan kwam?
    Iets kouds er tegen aan houden. En niet teveel aan zitten.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 18:09 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    dat is echt een kutdag !
    en voor dat studeren ; op tijd beginnen met leren en samenvattingen maken (:


    everybody needs a song.

    3. Hoe vroeg ik ook ga slapen ik voel me altijd de volgende ochtend heel zwak, hoe komt dat? Wat kan ik er aan doen?
    =
    Misschien heb je de ziekte van Pfeiffer? Weet niet of je het kent, maar je bent iig altijd moe en zwak en je voelt je behoorlijk kut.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik ga mijn mening eens uiten hoor (':

    1. Gezond afvallen zonder dat je ouders het merken, maar hoe?
    > Evenveel blijven eten, en énkel gezond. & Hoezo zouden je ouders het niet mogen merken? Zeg het hun gewoon & misschien willen ze je wel helpen.
    2. Kent iemand dans clips, ik wil het na dansen.
    > RyeRye ~ Shake it to the ground - kun je eens opzoeken.
    3. Hoe vroeg ik ook ga slapen ik voel me altijd de volgende ochtend heel zwak, hoe komt dat? Wat kan ik er aan doen?
    > Water drinken. Water water en niets anders. Misschien 's morgens een douche nemen om op te frissen?
    4. Wat moet ik doen met dat oog waar die kutbal tegen aan kwam?
    > Mee naar de dokter gaan als het ernstig is, zoniet er gewoon wat zalf op smeren.
    5. Hoe leer je makkelijk voor een SO Engels en Frans?
    > De tekst bekijken & alle mogelijke vragen die de leerkracht zou kunnen stellen opschrijven. Zo krijg je eigenlijk een zelfopgestelde test die je kunt maken met potlood. Dan kun je het uitgummen & zovaak opnieuw maken tot je alles juist hebt. Zo doe ik het ook, en het gaat prima zo.
    6. Ik wil Spaans leren maar hoe gaat dat het beste, het lukt al aardig maar nogsteeds is het lastig.
    > Pfoe, internet?
    7. Ik wil zo snel mogelijk geld verdienen maar hoe?
    > Vraag aan je ouders of je klusjes mag doen? Auto wassen etc. ?

    Hoop dat je er iets aan hebt

    :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wow, dat is écht een kutdag.

    2. Kent iemand dans clips, ik wil het na dansen.
    Genoeg, waar ook heel veel -mirrored- tutorials van zijn. En ook zijn er mensen die er langzame tutorial versies van maken. Maar weet niet of dat jouw muziekgenre is? XD Maar hier heb je iemand die heel veel van dat soort dingen heeft. Persoonlijk vind ik de dansjes leuk (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wat vervelend voor je! :O

    1. Gezond afvallen zonder dat je ouders het merken, maar hoe?
    minder tussendoortjes, gaan sporten(hardlopen, fietsen,fitnessen/whatever you want), maar dat je ouders dat merken is toch niet zo erg?
    2. Kent iemand dans clips, ik wil het na dansen.
    Sorry, nee, misschien kun je inspiratie krijgen door step up films ofzo xD
    3. Hoe vroeg ik ook ga slapen ik voel me altijd de volgende ochtend heel zwak, hoe komt dat? Wat kan ik er aan doen?
    Euhh, wat vervelend.. Ik weet niet zo goed wat je daar aan kan doen..
    4. Wat moet ik doen met dat oog waar die kutbal tegen aan kwam?
    Als het erg pijn doet, naar de huisarts, anders gewoon rustig aan doen.
    5. Hoe leer je makkelijk voor een SO Engels en Frans?
    Teksten paar keer goed doorlezen, woordjes overschrijven(?) Oke, dat is niet echt een makkelijke manier, maar dat kan nou eenmaal niet.
    6. Ik wil Spaans leren maar hoe gaat dat het beste, het lukt al aardig maar nogsteeds is het lastig.
    Leer je dat aan jezelf? Uhm, nou, misschien kan je op internet oefeningen vinden ofzo.
    7. Ik wil zo snel mogelijk geld verdienen maar hoe?
    Krantjes (cat) of gewoon klusjes voor je ouders

    Succes!(flower)


    You are beautiful, you are love.