• Bij open eindes, bij een boek! (Of film)
    Ik heb net een boek uit, Rosa's Oorlog, en dat gaat over Rosa die naar de Krimoorlog vertrekt om als zuster te werken. Ze verdwijnt, en Mariella haar nicht gaat naar haar opzoek, midden in die oorlog en het front.
    Ze doet allemaal rare ontdekkingen enzo.
    Dan in het één na laatste hoofdstuk, lees je een brief van Rosa naar Mariella. Ze zegt dat ze in het kamp is van de vijand, maar niet of ze terugkomt of blijft, gewond is, verdriet heeft, helemaal niets. En ik háát dat want ik wil echt weten wat er met die Rosa gebeurt is!
    Dus ik ga die schrijfster een klachtbrief schrijven.(cat)
    Hebben jullie dat ook gehad? Zoja, bij welk boek/film?

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Dat ken ik, en dan wordt ik altijd heel boos op de schrijver. :Y)

En dan heb je ook nog boeken, die wel een einde hebben, maar dat heel vaag is. Like; Twee vrouwen, ofzo..

'Word'.

Dat heb ik bij de film Inception. Dat einde is echt stom, want hij draait het tolletje maar je ziet hem niet meer vallen. Dus je weet niet of hij nog steeds in de droom zit of dat hij weer back to reality is.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Ik heb dat wel eens met boeken, kan er alleen momenteel geen bedenken.
    Ik denk dat er kans is dat bij The Book Thief, die ik nu lees, ook een open eind komt, want ik kan echt niet bedenken hoe dat boek zou moeten eindigen.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ik heb dat bij Kruistocht in Spijkerbroek haha. (Het boek dan, niet die verlepte film).

[ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 13:03 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

ja kheb ooit heeel slegt boek gehad, nooit verder gekome dan hst 1

love will find a way, even when it seems impossible

Dat heet literatuur lieverd =3

Life is hard and then we die

Ik had het bij 'the boy in the striped pijamas' Ik haat zo'n einde's^^

We're hiding behind skin that's too tough

Ik vind dat ook hatelijk, maar ja, als de schrijver het nu eenmaal mooier vind, kun je er niet veel aan doen.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Thingies schreef:
    Verschrikkelijk vind ik dat. Dan zit ik echt helemaal chagrijnig te wezen en te bedenken hoe het dn af zou kunnen lopen.

Home is now behind you. The world is ahead!

Argh, hier nog een die er niet tegen kan! Als ik een film of boek dan uit heb of afgelopen is ga ik internet afstruinen naar evt vooruitzichten op een nieuw deel. Ik MOET en ZAL weten hoe dat afloopt!! ( helaas werkt dat in sommige gevallen niet :/ )

Bij avater werd ik lichtelijk gestoord, iedereen zei dat het een gesloten einde was..Nou sorry mar het was overduidelijk een open eind!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Miracle08 schreef:
    Argh, hier nog een die er niet tegen kan! Als ik een film of boek dan uit heb of afgelopen is ga ik internet afstruinen naar evt vooruitzichten op een nieuw deel. Ik MOET en ZAL weten hoe dat afloopt!! ( helaas werkt dat in sommige gevallen niet :/ )

Bij avater werd ik lichtelijk gestoord, iedereen zei dat het een gesloten einde was..Nou sorry mar het was overduidelijk een open eind!
    Avatar als in de tekenserie of die ene film met die blauwe mannetjes?

Hobbelpaard schreef:
    Ja, daar kan ik niet tegen!
    Ik kan zo even geen voorbeeld noemen, sorry.
    Maar ik haat het wel (:

Never forget the things that make you smile

ik heb een keer een film gezien en dat ging over een stel kinderen en die hadden hun ouders het huis uit gezet. En dei vader zat bij het leger ofzo en toen probeerde die ouders die kinderen gevangen te krijgen aamr dat lukte niet. Die kinderen vluchte en die ouders er achter aan. Alleen de vader die in de auto reed achter de kinderen aan was dronken en zo reed hij zijn vrouw, zijn auto en zichzelf in een kuil waar cement in gegoten werdt en zo werdt hij begraven. En opeens komt er een foto van de dochter in beeld en daar onder tekst hoe het verder ging. Toen verdween die foto en de tekst kwam er een foto van de oudste zoon inbeeld met daar tekst er onder en zo door. Dat vond ik echt een slecht einde.

"Ignite, my love. Ignite."

PUKKELxDING schreef:
    (...)Avatar als in de tekenserie of die ene film met die blauwe mannetjes?

De blauwe mannetjes ;)

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Miracle08 schreef:
    (...)

De blauwe mannetjes ;)
    Ik vond dat niet echt een open einde, maar de tekenserie wel!! :P