• Ik kreeg net het bericht van een vriend van mij dat een jongen uit mijn economieklas zelfmoord heeft gepleegd.
    Morgen moeten we eerder naar school voor uitleg. Oftewel: het is waarschijnlijk echt waar.

    Ik voel me nu echt zo raar. Want: ik was niet echt bevriend met hem, maar heb wel regelmatig met hem staan praten. Shit man ><


    I am an idiot, I move.

    Arme jongen ... wat moet die wanhopig geweest zijn om echt zo'n stap te zetten...
    Want hoe depressief ook, zoiets blijft moeilijk. Arme, arme jongen... En arme familie...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Gatver, dat is rot.

    Maar als je zelfmoord pleegt, dan NOOIT voor een trein.. Daar krijgen andere mensen een trauma van en vertraging, en moeten ze de delen bij elkaar zoeken enz enz enz... Hang je dan maar op.. (Hard gezegd, maar toch)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 22:45 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat is altijd erg om te horen! Succes ;)(flower)


    My heart is yours and so am I

    Rickjuh schreef:
    Gatver, dat is rot.

    Maar als je zelfmoord pleegt, dan NOOIT voor een trein.. Daar krijgen andere mensen een trauma van en vertraging, en moeten ze de delen bij elkaar zoeken enz enz enz... Hang je dan maar op.. (Hard gezegd, maar toch)
    Mee eens :Y)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 22:48 ]


    My heart is yours and so am I

    Rickjuh schreef:
    Gatver, dat is rot.

    Maar als je zelfmoord pleegt, dan NOOIT voor een trein.. Daar krijgen andere mensen een trauma van en vertraging, en moeten ze de delen bij elkaar zoeken enz enz enz... Hang je dan maar op.. (Hard gezegd, maar toch)
    Ben ik het wel mee eens.
    Rot van je klasgenoot, sterkte :(


    Life is hard and then we die

    Zoiets heb ik ook mee gemaakt met een jongen die bij mij op school zat en voor de trein in gesprongen. Het zelfde als wat jij hebt, ik was niet echt bevriend maar praatte zo nu en dan wel met m.. En dan opeens is ie er niet meer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is wel heel erg...

    Veel sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow, wat erg.
    Ook voor zijn vrienden en familie. Toch wel anders wanneer het zo dichtbij komt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Heftig.. Sterkte en gecondoleerd!

    oh damn.
    Veel sterkte(flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik hoop dat de mensen die ervoor hebben gezorgd dat hij zich slecht in zijn vel voelde zich nu voelen aangesproken hoor! Heel veel sterkte! <3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 10:07 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sterkte, ik hoop dat het goed ging vandaag!


    Hope goes lost but never dies.

    Veel sterkte!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Smartiepants schreef:
    Dat is echt schrikken! Shit.. :/
    Sterkte morgen en gecondoleerd!

    Ik kan het niet beter verwoorden.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zhaley schreef:
    Wow, dat is echt heftig! Heel veel sterkte!


    Comedy is simply a funny way of being serious.