• Ja, ik heb echt een hekel aan dokters-assistentes. Ten eerste zijn de oerdom, ze weten serieus bijna niets. Ik werk in de apotheek, en ik moet ze vaak bellen, maar ze kunnen nooit antwoord geven, wij moeten altijd alles uitzoeken wat hun verkeerd doen.
    En dan nog, ik heb medicijnen nodig voor mijn migraine, maar ik kan ze gewoon niet bellen. Eerst kreeg ik meteen de in gesprekstoon. Daarna een menu. Druk ik op 3, wat ik nodig heb, krijg ik dat ze allemaal in gesprek zijn, daarna 'voeren ze handelingen uit' en dan zijn ze op donderdagmiddag dicht, van 12 tot 3 dicht, en je kan na 12 uur niet meer bellen voor een afspraak. Ik probeer dus al 3 dagen te bellen. Echt, al mijn belminuten naar de klote.


    Your make-up is terrible

    Kun je niet bellen met de huistelefoon dan? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ben met je huistelefoon!:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Als ik naar school moet kan ik niet met de huistelefoon bellen.


    Your make-up is terrible

    Ugh, irritante mensjes!
    Daarom zijn het dus assistentes, en niet zelf dokters. XP
    Nee, dat slaat ook nergens op. Maar wel erg vervelend.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Assassin schreef:
    Als ik naar school moet kan ik niet met de huistelefoon bellen.

    Kan niemand anders een afspraak voor je maken dan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Kan niemand anders een afspraak voor je maken dan?


    Nee, mijn moeder moet werken tot 12 uur. Mijn zusje ging op brugklaskamp. Mijn vader was ook aan het werk. En mijn broer doet zoiets niet.
    Dus stond ik er alleen voor.


    Your make-up is terrible

    Bel naar de spoed post? Of 's ochtends vroeg?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    Bel naar de spoed post? Of 's ochtends vroeg?



    Maar het is geen spoed. En 's ochtends ben ik me aan het klaarmaken en moet ik naar school fietsen om die tijd. Echt pokke dat je alleen dan kan bellen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Maar het is geen spoed. En 's ochtends ben ik me aan het klaarmaken en moet ik naar school fietsen om die tijd. Echt pokke dat je alleen dan kan bellen.


    Spoed of niet, als ik medicijnen nodig heb bel ik gewoon als ik mijn eigen huisarts niet kan bereiken.
    In mijn geval ga ik anders ontzettend veel maagzuur naar mijn longen pompen en krijg ik hele nasty effecten, terwijl ik ze niet elke dag slik.

    If you need it, you need it. Je kan altijd gewoon bellen, je situatie uitleggen en zien wat ze er van zeggen of voor je kunnen doen.


    En als jij een keer wat later komt en het uitlegt snappen ze dat heus wel hoor.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 22:01 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Spoed of niet, als ik medicijnen nodig heb bel ik gewoon als ik mijn eigen huisarts niet kan bereiken.
    In mijn geval ga ik anders ontzettend veel maagzuur naar mijn longen pompen en krijg ik hele nasty effecten, terwijl ik ze niet elke dag slik.

    If you need it, you need it. Je kan altijd gewoon bellen, je situatie uitleggen en zien wat ze er van zeggen of voor je kunnen doen.


    En als jij een keer wat later komt en het uitlegt snappen ze dat heus wel hoor.


    Maar mijn medicijnen zijn geen herhaling. Ik heb nieuwe nodig, want ik had eerst pijnstillers voorgeschreven gekregen van de Neuroloog, maar volgens die moest ik naar mijn huisarts voor andere medicijnen. En daarvoor moet ik dus een afspraak maken bij hem. Bij de spoedpost krijg ik geen afspraak.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar mijn medicijnen zijn geen herhaling. Ik heb nieuwe nodig, want ik had eerst pijnstillers voorgeschreven gekregen van de Neuroloog, maar volgens die moest ik naar mijn huisarts voor andere medicijnen. En daarvoor moet ik dus een afspraak maken bij hem. Bij de spoedpost krijg ik geen afspraak.



    Mmm, geen idee dan. Maar als je binnen het afgelopen jaar [dacht ik] het recept al eens eerder hebt gehad kun je toch in overleg met de assistente alsnog het recept krijgen? Zij het dan dat zij het voor je doorsturen naar de apotheek of de huisarts moeten laten tekenen voor toestemming voor ze het verzenden. Dan hoef jij zelf de deur er niet voor uit, behalve het ophalen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)


    Mmm, geen idee dan. Maar als je binnen het afgelopen jaar [dacht ik] het recept al eens eerder hebt gehad kun je toch in overleg met de assistente alsnog het recept krijgen? Zij het dan dat zij het voor je doorsturen naar de apotheek of de huisarts moeten laten tekenen voor toestemming voor ze het verzenden. Dan hoef jij zelf de deur er niet voor uit, behalve het ophalen.


    Yes, I know. Maar die medicijnen wil ik niet meer omdat ze niet meer werken. Ik wil nieuwe.


    Your make-up is terrible