• Jep, ik heb eens zin in een echte discussie en vandaar een nieuwe poll.

    Stelling: Pijn dat we in dit leven voelen is alleen een illusie.

    Stem en discussieer met mij mee. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb helemaaaal geen zin om over dat soort dingen na te denken x'D Dat maakt het leven moeilijker. (krul)


    Your make-up is terrible

    oneens.
    Pijn is zwakheid dat het lichaam verlaat._O_
    of naja, dat vind ik dan.


    Smiling but close to tears.

    Dat is me nog eens een poll D:
    Uh, idk. Sommige stellen zich aan, dat vind ik wel. Maar dan kan ook weer aan je pijngrens liggen. Als je valt en je knie open ligt: Sommige huilen keihard, ik moet erom lachen.
    Als je een naaste verliest, ja dat lijkt me wel duidelijk (:

    Als je zoiets bedoelt D: Dalijk begrijp ik het helemaal verkeerd HAHA.


    I live for the applause, you will die for it.

    Reactie :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kikkeli schreef:
    Dat is me nog eens een poll D:
    Uh, idk. Sommige stellen zich aan, dat vind ik wel. Maar dan kan ook weer aan je pijngrens liggen. Als je valt en je knie open ligt: Sommige huilen keihard, ik moet erom lachen.
    Als je een naaste verliest, ja dat lijkt me wel duidelijk (:

    Als je zoiets bedoelt D: Dalijk begrijp ik het helemaal verkeerd HAHA.


    Af en toe mag er wel eens een echte gemaakt worden. :P

    Ik blijf er zelf persoonlijk bij dat pijn iets is dat voor het allergrootste gedeelte een illusie is die tussen de oren zit. Kijk bijvoorbeeld maar naar een martial artist die zijn pijngrens ook leert verhogen door te leren wat echt pijnlijk is en wat ons lichaam ons aangeeft als pijn.
    Terwijl pijn van degene die we verliezen op wat voor manier dan ook en echt -spiritueel- aan ons verbonden zijn wel iets is dat in mijn ogen het dichtste bij échte pijn komt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Af en toe mag er wel eens een echte gemaakt worden. :P

    Ik blijf er zelf persoonlijk bij dat pijn iets is dat voor het allergrootste gedeelte een illusie is die tussen de oren zit. Kijk bijvoorbeeld maar naar een martial artist die zijn pijngrens ook leert verhogen door te leren wat echt pijnlijk is en wat ons lichaam ons aangeeft als pijn.
    Terwijl pijn van degene die we verliezen op wat voor manier dan ook en echt -spiritueel- aan ons verbonden zijn wel iets is dat in mijn ogen het dichtste bij échte pijn komt.


    Pijn is meestal iets om aan te tonen dat iets verkeerd is, of er iets verkeerd gaat in je lichaam.


    Your make-up is terrible

    Pinup schreef:
    (...)

    Af en toe mag er wel eens een echte gemaakt worden. :P

    Ik blijf er zelf persoonlijk bij dat pijn iets is dat voor het allergrootste gedeelte een illusie is die tussen de oren zit. Kijk bijvoorbeeld maar naar een martial artist die zijn pijngrens ook leert verhogen door te leren wat echt pijnlijk is en wat ons lichaam ons aangeeft als pijn.
    Terwijl pijn van degene die we verliezen op wat voor manier dan ook en echt -spiritueel- aan ons verbonden zijn wel iets is dat in mijn ogen het dichtste bij échte pijn komt.
    Daar ben ik het ook mee eens. Je pijngrens kun je idd uh 'verhogen', maarja dat lijkt me ook een zware klus D: Ik ben allang blij dat die van mij ook best hoog ligt. Kan niet zo tegen zulke pussys ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Pijn is meestal iets om aan te tonen dat iets verkeerd is, of er iets verkeerd gaat in je lichaam.


    Onder andere, maar pijn is iets dat je vooral emotioneel ervaart.
    Hetzelfde met je adem inhouden, dat kan een mens ook veel langer dan hij/zij denkt te kunnen. Je lichaam geeft op een bepaald punt de drang aan naar lucht, 'ik heb nú lucht nodig', terwijl je als je je op dat punt ontspant en erover heen zet je je hartslag lager brengt en het nog veel langer vol kunt houden.
    Het grootste gedeelte van al onze emoties en gevoelsmatige ervaringen liggen tussen de oren. Er zal wel een kern van een waarschuwing in liggen, maar het meeste is te overwinnen of te blokkeren.
    Kijk ook maar naar wat een mens in doodsangst of andere situaties lichamelijk en geestelijk allemaal aankan. Vandaar mijn mening dat het grootste gedeelte illusie is, een erg goed geslaagde illusie.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pijn is geen illusie o_o Pijn is er juist zodat wij erop kunnen reageren door bijv. op te houden met datgene wat je dan aan het doen bent. Het is een waarschuwingssignaal. De een ervaart wel eerder pijn dan de ander, maar dat heeft weer te maken met je pijngrens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goh, wat een brainfood op de maandagavond o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Slime schreef:
    Pijn is geen illusie o_o Pijn is er juist zodat wij erop kunnen reageren door bijv. op te houden met datgene wat je dan aan het doen bent. Het is een waarschuwingssignaal. De een ervaart wel eerder pijn dan de ander, maar dat heeft weer te maken met je pijngrens.

    En ben het met je eens. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Voor de helft.
    Als je je knie open hebt liggen, dan zal dat vast wel pijn doen. Maar ook omdat je weet dat het pijn doet, zal het erger worden.


    Food.

    Shuriken school? :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Shuriken school? :']


    Wat? Nee?


    En mensen, ik snap dat jullie je teen stoten als pijnlijk ervaren ... maar hebben jullie er ook over nagedacht wat een moeder doet als zij dreigt haar kind te verliezen?
    Of iemand die dreigt te verdrinken of iets anders zeer heftigs meemaakt?
    Zodra jij in contact komt met je oerinstinct/het diepste van je ziel laat je je nergens meer door tegenhouden en zal je je pijn niet meer voelen.
    Van daaruit gezien bedoel ik dat pijn een grotendeels goed geslaagde illusie is die ons belemmert om ons lichaam/onze emoties verder te ontwikkelen dan sommigen kunnen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Assassin schreef:
    Ik heb helemaaaal geen zin om over dat soort dingen na te denken x'D Dat maakt het leven moeilijker. (krul)


    Volledig mee eens(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.