• Ik heb een afspraak gemaakt op zaterdag om mijn tattoo te laten zetten! Ik was er langs gegaan, met een vriendin die er ook eentje wilde, en hij stelde voor om hem zaterdag al te doen. Nou, ik vind het best haha! Ik laat twee engelen vleugels op mijn schouderbladen zetten, niet te groot, ongeveer 15 cm. Stiekem ben ik best wel zenuwachtig...
    So, what do you think? Hebben jullie een tattoo? En hoe was het?


    Your make-up is terrible

    Mooi dat je het geld bijeen gesprokkeld hebt :] Er moeten natuurlijk wel foto's komen (nerd)

    Ikzelf zal niet snel een tattoo nemen, behalve misschien als iemand die me dierbaar is overlijdt en ik diegene zo altijd bij me wil dragen. Maar dat kan geestelijk ook wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Mooi dat je het geld bijeen gesprokkeld hebt :] Er moeten natuurlijk wel foto's komen (nerd)

    Ikzelf zal niet snel een tattoo nemen, behalve misschien als iemand die me dierbaar is overlijdt en ik diegene zo altijd bij me wil dragen. Maar dat kan geestelijk ook wel.


    Dat doe ik dus met die tattoo ^^
    En hij is goedkoper dan ik dacht, maar rond de 300 euro.


    Your make-up is terrible

    Oh super!
    Ik laat later ook een tattoo zetten.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kikkeli schreef:
    Persoonlijk vind ik zoiets ook niet mooi, maar hé wie ben ik. Tattoo is iets persoonlijks. Wel keivet dat je een tattoo krijgt man :9~ Ik wil wel een foto zien als 'ie af is 8D


    effort never betrays you