• Ik heb een afspraak gemaakt op zaterdag om mijn tattoo te laten zetten! Ik was er langs gegaan, met een vriendin die er ook eentje wilde, en hij stelde voor om hem zaterdag al te doen. Nou, ik vind het best haha! Ik laat twee engelen vleugels op mijn schouderbladen zetten, niet te groot, ongeveer 15 cm. Stiekem ben ik best wel zenuwachtig...
    So, what do you think? Hebben jullie een tattoo? En hoe was het?


    Your make-up is terrible

    Vet. Al moet ik zeggen dat ik voor [engelen] vleugels 15 cm wel heel erg klein vind persoonlijk. Als ik zoiets zou doen zou ik willen dat ze minstens 3 kwart van mijn rug opvullen. Maar dat ben ik natuurlijk maar. (:
    En ik heb ook een tattoo ja, ga volgend jaar ergens voor de 2e. ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    Vet. Al moet ik zeggen dat ik voor [engelen] vleugels 15 cm wel heel erg klein vind persoonlijk. Als ik zoiets zou doen zou ik willen dat ze minstens 3 kwart van mijn rug opvullen. Maar dat ben ik natuurlijk maar. (:
    En ik heb ook een tattoo ja, ga volgend jaar ergens voor de 2e. ^^


    Het is ook best wel klein, maar ik hou niet zo van hele grote, en dan wil ik bij mezelf zeker niet.
    En hoe was het? ^^ Wat heb jij voor tatto, en waaaaar? -nieuwsgierig-

    Mijn vriendin heeft net haar tattoo laten zetten om haar polsen, de namen van haar ouders. Het deed minder pijn dan ze had gedacht. Het is erg mooi geworden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is ook best wel klein, maar ik hou niet zo van hele grote, en dan wil ik bij mezelf zeker niet.
    En hoe was het? ^^ Wat heb jij voor tatto, en waaaaar? -nieuwsgierig-

    Mijn vriendin heeft net haar tattoo laten zetten om haar polsen, de namen van haar ouders. Het deed minder pijn dan ze had gedacht. Het is erg mooi geworden.


    Dat heeft mijn beste vriendin ook, die was een van de eerste om de initialen van haar ouders aan de bovenkant van haar pols te laten zetten.

    En natuurlijk is het gewoon jouw keuze. ^^
    Ik vind het alleen erg klein ... met 15cm vlieg je niet zo snel weg. :P

    Ik heb zelf de naam van mijn zus op mijn voet laten zetten een paar jaar geleden en zij heeft mijn naam op haar voet.

    De volgende word een leeuw die mijn moeder als jonge vrouw getekend heeft, omdat mijn sterrenbeeld, dat van mijn vader, mijn oma, mijn vriend en nog een aantal dierbaren ook leeuw is. Lijkt me dus een erg mooie betekenisvolle tattoo om met trots te dragen. (:
    Eronder wil ik dan weer een tijd later La Familia tattooeren, maar dat is een ander verhaal. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Dat heeft mijn beste vriendin ook, die was een van de eerste om de initialen van haar ouders aan de bovenkant van haar pols te laten zetten.

    En natuurlijk is het gewoon jouw keuze. ^^
    Ik vind het alleen erg klein ... met 15cm vlieg je niet zo snel weg. :P

    Ik heb zelf de naam van mijn zus op mijn voet laten zetten een paar jaar geleden en zij heeft mijn naam op haar voet.

    De volgende word een leeuw die mijn moeder als jonge vrouw getekend heeft, omdat mijn sterrenbeeld, dat van mijn vader, mijn oma, mijn vriend en nog een aantal dierbaren ook leeuw is. Lijkt me dus een erg mooie betekenisvolle tattoo om met trots te dragen. (:
    Eronder wil ik dan weer een tijd later La Familia tattooeren, maar dat is een ander verhaal. (:


    Haha, ik hoef er ook niet mee weg te vliegen hoor. Het staat symbool voor mijn overleden opa en oma, die over me blijven waken als engelen.

    Maar dan heb je wel een goede band met je zus denk ik? Ik zou het eigenlijk niet doen ;x Ik kan mijn zusje soms echt niet uitstaan. Haar naam zou ik niet op mijn voet willen hebben.

    En die leeuw lijkt me echt geweldig! Die heeft inderdaad veel betekenissen. Heb je er een plaatje van? :9~


    Your make-up is terrible

    Ik vind kleine tattoos het leukst, maar vleugeltjes zijn wel vet. Ik duim voor je!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben benieuwd naar het resultaat :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben oooook benieuwd. Als ik hem heb, laat ik iemand wel een foto ervan maken en zet ik hem op Q.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    15 cm klinkt groter dan het werkelijk is hoor.


    Weet ik, maar als je bedenkt dat ik nog geen één puntje eeuwige inkt op mijn huid mag zetten, is het groot genoeg.


    Be a hero, kill your ego.

    Aight, ik hoop dat ie mooi wordt! & nee, ik heb geen tattoo, maar ik vind die dingen echt zo leuk, jonge. _O_


    wth.

    Foto als ie klaar is. :Y)
    Ben benieuwd!
    Ik neem er 1 als ik 25 ben. Dat heb ik voor mezelf besloten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Underclasse schreef:
    (...)

    Weet ik, maar als je bedenkt dat ik nog geen één puntje eeuwige inkt op mijn huid mag zetten, is het groot genoeg.


    Haha, ja vind ik ook. Ik wil er misschien 2. Meer niet. Vind ik ook niet mooi. Misschien als ik ouder ben, rond de 40. Dan heb je dingen meegemaakt, kinderen gekregen misschien, en dat kan je altijd nog vastleggen.


    Your make-up is terrible

    Veel succes!
    En ikwil eh mzien als ie klaar is:)


    Food.

    Ik wil ook, maar mag nog niet haha (krul)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Mijn zus heeft een vlindertje bij d'r pols, hij's echt mooi (:
    maar ik wil echt een foto van de jouwe zien als je `m hebt laten zetten!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou ook een tattoo laten zetten als ik mocht. Eigenlijk heb ik zelf al een heel idee in mijn hoofd, en ik heb het ook helemaal uitgetekend. Alleen kan ik niet zo goed tekenen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz