• ik ben een quiz aan het ontwerpen en dan wiil ik nog een vraag plus punten toevoege.maar dan komt dit op m'n scherm

    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's','493237')' at line 1

    kan iemand mij helpen?


    I need you like a heart needs a beat

    Oh dat krijg ik ook wel eens.. Bij mij helpt meestal om op vorige te klikken en gewoon nog een paar keer te proberen.. Waarschijnlijk is de computer dan een beetje vastgelopen.. Succes!! xx

    hmm sorry:o
    kan je neit helpen:o
    bij mij komt dat er eigenlijk al si k iemadn bij mijn vriendelist probeer toe te voegen, maar dat lukt dan bij mij eigenlijk^^
    miss moet je is zien of dat toch si op geslagen op quizlet die quiz ofzo^^
    e nanders ene dagje wachten^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh dat krijg ik ook wel eens.. Bij mij helpt meestal om op vorige te klikken en gewoon nog een paar keer te proberen.. Waarschijnlijk is de computer dan een beetje vastgelopen.. Succes!! xx


    danku! x


    I need you like a heart needs a beat

    hmm sorry:o
    kan je neit helpen:o
    bij mij komt dat er eigenlijk al si k iemadn bij mijn vriendelist probeer toe te voegen, maar dat lukt dan bij mij eigenlijk^^
    miss moet je is zien of dat toch si op geslagen op quizlet die quiz ofzo^^
    e nanders ene dagje wachten^^


    is niks,toch bedankt!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb het ook wel eens het kan liggen aan de tekens die je invoegt!


    I do not hook up.

    Bij mij lukt dat dan nooit maar bij mij is dat bij ' maar dan schrijf ik het woord gewoon aan elkaar
    Maar wat je ook kan doen is die zin of wat het ook is in word schrijven kopieeren en dan plakken, in het balkje en dan werkt het normaal gezien


    Live life limitless.

    Oh dat krijg ik ook wel eens.. Bij mij helpt meestal om op vorige te klikken en gewoon nog een paar keer te proberen.. Waarschijnlijk is de computer dan een beetje vastgelopen.. Succes!! xx

    Dat ligt niet aan je PC, dat ligt aan Q. -.-"


    Bored.

    Ti's Omdat het te druk is waarscheinlijk op Quizlets gewoon even op vorige klikken

    Dat heb ik ook soms , echt irritant! dan kan ik weer helemaal opnieuw beginne.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    dat heb ik ook wel eens. volgensmij ligt het aan de tekentjes van ' ' of " " of aan van die tekens.
    tenminste, als ik die weghaal, doet ie het wel.


    ~brrrrrrrrrrrrr~