• Ik kom uit het zkh en ben vreselijk misselijk, maar ik kan niet overgeven want mijn keel is naar de klote. Ik kan dus ook niet eten en ben in 2 dagen tijd ongeveer 5 kilo kwijtgeraakt. (FUCK) Ik heb al in geen dagen gedoucht vanwege mijn oog. Ik moet morgen naar maatschappelijk werk. Gisteravond is de politie in huis geweest, want, weetje dat gaat jullie niks aan. Elke keer ben ik helemaal misselijk als ik in de auto moet en ik blijf maar paracetamol slikken om het allemaal nog een beetje dragelijk te maken. Ik heb heel veel geslapen en toch ben ik vreselijk moe. Zo kan ik eigenlijk nog wel door blijven gaan....

    Stiekem verwacht ik nu een beetje steun en/of wijsheid van jullie liebjuz! :'3

    ->Paracetamol voorschrift van de oogheelkunde arts: 4 keer 2 tabletten, om de 6 uur. Daar worden we niet vrolijk van.(cat)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 17:55 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    CarmineG schreef:
    Ik weet niet waar je doorgaat of hoe jij je voelt, maar ik leef met je mee. En inderdaad niet te veel paracetamol slikken.. Zo gezond is dat niet. En, zoals Marshmellow zegt, raakt je lichaam er aan gewend, je moet dan hogere dosissen nemen om hetzelfde pijnstillende effect te geven en voor je het weet kan je niet meer zonder, of werkt het helemaal niet meer.
    Sterkte! (flower)

    dankje :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Men, dat klinkt erg.
    Maar, het komt allemaal vast wel weer goed, hoor.
    Héél erg veel beterschap!(flower)


    effort never betrays you

    Ik weet niet echt tips, maar heel veel sterkte!


    People talk shit but I dont care&Never forget to smile!