• Nja, ik wou dus een armbandje maken, maar ik zit hier al een halfuur te prusten. Ik weet dus niet meer hoe het moet. Weet iemand hoe je een armbandje kan maken met deze vorm.

    Muchas gracias.


    I lost myself in FM airwaves

    Ow nee, zoals het in het filmpje is moet het (': dus laat al maar, wou ik eens vriendelijk zijn (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Dat heet macramé en ik weet dat je bij vier touwen aan het uiteinde een knoop moet maken en dan neem je twee slierten en plak je die vast aan het tafel. Je strekt die twee touwen en plakt die knoop ook vast.

    Dan moet je een bootje maken, maar ik weet niet hoe ik dat gedetailleerd moet uitleggen. :'D


    Let the Night embrace you

    Dat is een speciale vorm van scoobie-doo en daar vind je wel instructiefilmpjes voor op youtube.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Cornflakes schreef:
    Dat heet toch scoobiedoo ofzo?


    None but ourselves can free our minds.

    Faint schreef:
    Ik heb het zelf nooit gekunnen. :')


    effort never betrays you

    Blergh, laat maar. Ik heb er al geen zin meer in. Het lukt toch niet.


    I lost myself in FM airwaves

    Akuma schreef:
    Dat heet macramé en ik weet dat je bij vier touwen aan het uiteinde een knoop moet maken en dan neem je twee slierten en plak je die vast aan het tafel. Je strekt die twee touwen en plakt die knoop ook vast.

    Dan moet je een bootje maken, maar ik weet niet hoe ik dat gedetailleerd moet uitleggen. :'D

    Ja inderdaad een bootje! :'D Maar in dat filmpje noemen ze het stomweg een halve cirkel :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ohmygaskarth schreef:
    ik weet het :Y) nu ga ik een hele uitleg voor je gaan typen (':

    awh, ik had het aardig gevonden tho. ;d


    I lost myself in FM airwaves

    dat kan ik =O ben er zelf mee bezig met 4 kleuren =P alleeen this moeilijk met zowveel XD omdat ik et vet vaak aan moet treken omdat ze los gaan =P dus ben der mee gekapt.. en ligt et in me la XD maar this wel cuwl 8-|


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb het deze zomer gedaan een keertje, maar weet echt dus zelf niet meer hoe het moet.


    Be a hero, kill your ego.

    i don't no


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pfoee, dee dat vroeger altijd alleen ik zou het nu egt niet meer weten denk ik haha (nerd)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Omg. Echt basisschoolherinneringen brengt dat omhoog o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.