Nja, ik wou dus een armbandje maken, maar ik zit hier al een halfuur te prusten. Ik weet dus niet meer hoe het moet. Weet iemand hoe je een armbandje kan maken met deze vorm.
Dat heet macramé en ik weet dat je bij vier touwen aan het uiteinde een knoop moet maken en dan neem je twee slierten en plak je die vast aan het tafel. Je strekt die twee touwen en plakt die knoop ook vast.
Dan moet je een bootje maken, maar ik weet niet hoe ik dat gedetailleerd moet uitleggen. :'D
Akuma schreef:
Dat heet macramé en ik weet dat je bij vier touwen aan het uiteinde een knoop moet maken en dan neem je twee slierten en plak je die vast aan het tafel. Je strekt die twee touwen en plakt die knoop ook vast.
Dan moet je een bootje maken, maar ik weet niet hoe ik dat gedetailleerd moet uitleggen. :'D
Ja inderdaad een bootje! :'D Maar in dat filmpje noemen ze het stomweg een halve cirkel :'D.
If you had never come out of the blue, I would've stay
dat kan ik ben er zelf mee bezig met 4 kleuren alleeen this moeilijk met zowveel omdat ik et vet vaak aan moet treken omdat ze los gaan dus ben der mee gekapt.. en ligt et in me la maar this wel cuwl 8-|
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you