• Dudes en duddetes , serious problem

    M'n msn is dus als het ware aan het doorslaan. Ik heb al een tijdje dat hij zegt : id niet in orde of ww nie in orde. Maar hij klopt dus wel. Dus na een 5tal dagen heb ik gezwicht en mijn ww veranderd , geen problemen , tot ik me weer wou aanmelden. Terug het bekende geval , id klopt niet. Speelt iemand hier met m'n voeten ? Hebben meerdere mensen dit?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Geen idee wat het is.
    Heb er geen last van.
    Misschien een bericht naar support sturen?
    Werkt je hotmail nog wel gewoon?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat heb ik ook, precies hetzelfde probleem !
    Ik heb mijn ww al heel vaak verandert maar het werkte niet.
    Ook mijn msn klopte gewoon en nu moet ik maar op ebuddy zitten :(


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Bij mij werkt alles perfect :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Bij mij oowk
    of ga anders op ebbudy die doet het mis
    wel

    Heb ik ook wel eens gehad! Maar na 2x mijn ww veranderen deed hij het weer.. misschien als je zo'n berichtje krijgt, moet je klikken op: 'problemen oplossen?' Mijn proxyserver ligt er heel vaak uit, daardoor doet ie het niet zo goed. Succes!


    It's time to be happy again.

    Separate schreef:
    Bij mij werkt alles perfect :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Separate schreef:
    Bij mij werkt alles perfect :Y)


    Olive

    Separate schreef:
    Bij mij werkt alles perfect :Y)

    Bij mij werkt alles goed.

    Misschien is er iets mis dat de cookies(fzuw) op je pc niet meer goed werken?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Prosecco schreef:
    Heb ik ook wel eens gehad! Maar na 2x mijn ww veranderen deed hij het weer.. misschien als je zo'n berichtje krijgt, moet je klikken op: 'problemen oplossen?' Mijn proxyserver ligt er heel vaak uit, daardoor doet ie het niet zo goed. Succes!


    All this dampness is damp.

    mijn wachtwoord al 258 keer verandert en nog steeds diezelfde foutmelding. Nergens op internet vindk een oplossing. Iemand op quizlet mss hoogbegaafd met pc's? Help!?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik kan mijn msn niet fatsoenlijk openen, op het moment dat ik ingelogd ben valt hij weer weg en is niet meer aan de praat te krijgen (terwijl ik soms voor mensen dan wel gewoon online lijk te staan).


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell