Liefste mensen, ik heb rollen in de aanbieding.
Nu bij aankoop van 1 rol 100% korting!Tadaaaaaa!
Shisoku no Akuma
Ik ben Shouji, 20 jaar een momenteel een student. Ik ga een hogere opleiding volgen. Morgen is mijn eerste dag op school. In mijn oude klas werd ik 'The good one' genoemd. Oke, ik houd mijn handen thuis en ben beleeft. Maar, ik ben meer dan dat. Ik ben de zoon van de duivel! Mijn zwarte engelen vleugels. Daarmee kan ik naar mijn vader. Gewone mensen kunnen ze niet zien. Enkel de mensen die ik toegang geef tot mijn hart kunnen ze zien. Nog iets wat mij onderscheid met de rest. Mijn felle rode ogen. Iedereen denkt dat het contact lenzen zij, ik laat het maar zo. Des te beter. Een normale jeugd krijg je echt niet zomaar als zoon van de duivel. Maar dat is wel wat ik wil! Maar, als ik mijn.. Ik.. Ik heb gewoon moeite met mijn gevoelens. Er zijn van die dagen dat..
Shouji heeft alles vervalst het lijkt of hij een niveau hoger gaat maar hij komt slechts voor de tweede keer in de mensen wereld, zodra hij daar is voelt hij zich aangetrokken tot van alles! Maar vooral Sachiko.
Rollen:
Nana, vriendin van Sachiko
Masato, zit naast Shouji en kan het best goed met hem vinden
Ayaka, verliefd op Shouji
Kameko, vriendin van Ayaka, maar wil niets te maken hebben met Shouji
Jiro, haat Shouji en is verliefd op Kameko
Nori, raakt bevriend met Shouji
Waku, wil meer weten van Shouji
Misaki, verleid Shouji zoveel ze kan.
Je kunt zelf ook rollen verzinnen maar daarvoor moet je zelf JAPANSE namen bedenken.
Voorbeeldjes: Akira, Baku, Gaku, Hideaki, Hiroshi, Naoko, Natsu, Riku, Shiro, Tomi. Aki, Benika, Etsumi, Fumiko, Hatsu, Hina, Machi, Nanko, Ryoko.
Roze is meisje, blauw is jongen, gezien sommige Japanse namen verwarrend zijn.
Dit moet je invullen:
Rol:
Karakter:
Eigenschappen:
Uiterlijk:
Foto*:
Gewoontes*:
Extra*:
*Mag je invullen hoeft niet.
De story loopt al maar de rollen lopen in zegmaar.
Niet de eerste maar de beste!
[ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 12:19 ]