• O-my-god.
    Ik moest dus vanavond naar een verjaardag en ging met mijn moeder en zus samen naar de apresski hut. Hadden we een taxi gebeld om ons te brengen en ohmyfuckingduck, die gast spoorde gewoon écht níet!
    Ik ben zo goed als nooit bang in een auto, maar ik heb echt 7 kleuren dreads uitgeperst tijdens die rit.
    Die vent was echt zwaar strak onder whatever hij had geslikt of gesnoven, had constant een agressieve/gestoorde tik, reed met gemiddeld 90km per uur dwars door al het verkeer heen én door de bochten, schold voor zijn lieve leven en man oh man wat was dát een freak.
    Trust me ... I love freaks, I love speed driving, maar dit was gewoon teveel van het goede. En nee, het was geen eens een leuke adrenaline kick die ik erna had, maar gewoon een waarbij ik aan het shaken was omdat ik blij was weer normale grond onder mijn voeten te hebben. Damn.
    Daar stap ik dus echt nooit meer bij in. x.x

    Nog meer mensen die wel eens bij een extreme freak in de wagen hebben gezeten? Zo ja hoe heb je dat ervaren? 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja, na het stappen ligt eenhoop sneeuw op de weg en die gast heeft het lef om toch nog met 80 km/uur te gaan rijden..

    Was blij dat ik met beide voeten in de sneeuw stond..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ja! Eentje die heel derit Elvis zong -Cryyyyyyyy-

    Me ouders.. Die vent reed keihard ook door woonwijken en bochten..


    My heart is yours and so am I

    DarkEstrella schreef:
    Ja! Eentje die heel derit Elvis zong -Cryyyyyyyy-

    Mahahaha, dat zou ik nog wel grappig vinden dan. :'D
    <3 Elvis.

    TomCity schreef:
    Me ouders.. Die vent reed keihard ook door woonwijken en bochten..


    Jaa, deze gek ook. Dwars door het centrum van Rotterdam, waar het zeker op zaterdagavond geen dode boel is op de weg... ._.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zit eigenlijk nooit in een taxi...


    Food.

    Ik ben een keer met een taxi geweest. Maar aangezien ik autorijden eigenlijk altijd eng vind, bijna bij elke chauffeur dus.. XS


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Woow, da's echt wel gevaarlijk ö.
    Hm, 1 keertje. We zaten in Polen en iemand wou ons naar het volgende punt rijden. Hij reed zeker honderd op een gewone baan, reed bijna tegen een tractor,...
    Maar kennelijk is zo rijden daar heel normaal. Maar was toch eventjes schrikken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay