• Nou, ik ben dus aan het oppassen, en die kinderen slapen al, maar toen ik hier kwam nog niet. En ze verveelden zich nogal, en toen kwam er eentje op het idee mijn haar in te vlechten. Nouja, dat vond ik wel goed. Nou daar was ze dus dik één uur mee bezig en toen was mijn hele haar in minivlechtjes ingevlochten. Dat was nog niet zo erg.
    Daarna sloeg de verveling weer toe, en pakte dat meisje haar make-up tas erbij, waaraan ik moest geloven natuurlijk.

    Nu zit er dus oogschaduw op mijn wangen, lippenstift over mijn hele gezicht, eyeliner op mijn lippen, mascara op mijn wenkbrauwen etc. Ik voel me net zo'n overdreven opgemaakte travestiet.

    Ik kijk al uit naar het moment dat die mensen thuiskomen, kuch. Die gaan me fucking hard uitlachen haha (cat)

    en nee rot op ik ga er geen foto van maken, ik zeg het alvast XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    screwyou. maak een foto NU.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben blij dat als ik al ga oppassen het op mijn buurjongetjes zou zijn:Y)
    arme jij, toch wil ik een foto ;x

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 23:44 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    eyeliner op je lippen o-O
    hmpfff ze zijn jong.. kunnen niej lezen.. verklaard dus een hoop =D

    stiekem wil ik het wel zien weetje =D k wil de levende picaso ontmoeten xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kikkeli schreef:
    screwyou. maak een foto NU.

    Nee, dat zou het einde van mijn sociale leven betekenen (cat) die ik toch al niet had maar oke


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Amistad schreef:
    eyeliner op je lippen o-O
    hmpfff ze zijn jong.. kunnen niej lezen.. verklaard dus een hoop =D

    stiekem wil ik het wel zien weetje =D k wil de levende picaso ontmoeten xd

    LOOOOL'D.
    Ja ze wouden eerst een gothic van me maken, vandaar de zwarte lippen. Alleen halverwege bedacht ze ineens wat anders -vraag me begod niet wat, maar geen gothic meer-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh my Gaylord. -plat-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ah, jammer. Ik had eigenlijk wel gehoopt op een foto dan, hahaha. Stiekem vind ik het nog geniaal ook, dat je dat met je laat doen. Haha. (:

    hihi, stiekem vind ik het heel grappigxD
    ik had best een foto gewilt hoowr.xDxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ecstasy schreef:
    Ah, jammer. Ik had eigenlijk wel gehoopt op een foto dan, hahaha. Stiekem vind ik het nog geniaal ook, dat je dat met je laat doen. Haha. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    LOOOOL'D.
    Ja ze wouden eerst een gothic van me maken, vandaar de zwarte lippen. Alleen halverwege bedacht ze ineens wat anders -vraag me begod niet wat, maar geen gothic meer-


    o-O ik wil et ook niej weten denk ik XD misschien wouden ze een travestiet van je maken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ze dacht gewoon 'Screw het binnen de lijntjes kleuren, we gaan freestylen!' :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ze dacht gewoon 'Screw het binnen de lijntjes kleuren, we gaan freestylen!' :Y)

    Volgens mij kleurt een baby nog beter tussen de lijntjes dan dit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kikkeli schreef:
    screwyou. maak een foto NU.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell