• Ik zit op toneel, en we hebben altijd een voorjaars en najaarsproductie. Dit betekent dat je in de herfst of krokusvakantie in één week een hele musical in elkaar zet. Heel uitputtend, maar zó leuk! Je leert allemaal nieuwe mensen kennen, het is onwijs gezellig en uitdagend en zo.
    Het is bekend wat de najaarsproductie wordt, en ik hoopte zó dat het geen leuk stuk was, want ik ben een week voor de vakantie een week weg naar Rome met school, en ik ga drie dagen naar Berlijn met m'n ouders + zus in de vakantie zelf.
    Dus ik zou niet mee kunnen doen.
    Blijk dus dat ze een bewerking van Step Up 1 gaan doen.....
    En ik vind het dus gewoon zó kut! Er komt héél veel dans in voor natuurlijk, en dat leek me zo super leuk! Ik kan namelijk goed dansen, en er komt ook moderne dans in voor, in het stuk. En ik zit op moderne dans. En echt, ik baal nu gewoon zo ontzettend erg!
    Het is zo'n dansmusical, en dat heb ik altijd al willen doen.. :/ Kut kut kut!
    Nu maar hopen dat de voorjaarsproductie dan een beetje leuk is. :/
    -cry-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Niet naar Rome gaan?

    Awh, dat is inderdaad kut! Maar, je gaat in ieder geval naar Rome! Dus dat is in ieder geval nog iets leuks. Ik hoop iig voor je dat die voorjaarsproductie nog leuker wordt! (krul)

    Ooh wat erg! Ik zit ook op toneel & op dans btw, wat toevallig (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Luigi schreef:
    Niet naar Rome gaan?

    Ja dááág. :/
    Haha, dat heeft toch geen zin. Want ik ga in de vakantie naar Berlijn, als ze gaan oefenen. Dus nee, ik kan gewoon sowieso niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Awh, dat is best klote. Maar ik durf te wedden dat je enorm van Rome zal genieten.(nerd)


    We're hiding behind skin that's too tough