• Hey meiden. Sorry dat ik met die domme topic over Gustavs tatoo kwam. Ik heb 3 redenen bedacht waarom ik het niet wist:
    1. Ik zocht er niet naar/niet geïntereseerd.
    2. Op posters zie ik het niet.
    3. Ik ben nog niet eens zo lang fan dus er zijn nog steeds dingen waar ik me over verbaas.
    Nogmaals sorry. :$ Ik schaam me diep :$ Ik weet dat dit ook onzis is maar ik verveel me. :$

Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

je bent niet de enige die zich verveeldxD
    maar dat die tattoo's niet op posters staan is misschien (egt geen idee) omdat poster meestal nogal oud zijn ofzo(cat) en die tattoo op ze rug zie je dan zo ie zo niet omdat Gustav een t-shirt draagt;)

I am an idiot, I move.

Ik zag die tattoo 14 Juni nog ö Toen hij opstond en zich omdraaide. Hij wilde het vast showen fzeu^^ maar toen zag ik die tattoo op zijn rug. hij heeft toch ook ergens bij zijn onderarm/pols?

Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

Ik zag die tattoo 14 Juni nog ö Toen hij opstond en zich omdraaide. Hij wilde het vast showen fzeu^^ maar toen zag ik die tattoo op zijn rug. hij heeft toch ook ergens bij zijn onderarm/pols?

Nog een reden:
    Ik ben nog NOOIT naar een concert van hun geweest. Ik ben te jong volgens men ouders. :@

Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

ja daar ook jah op zijn onderarm als goewd is

A Noble was Born in Chaos

whaha je hoeft je niet te schamen hoor.
    Kan toch weleens dat je iets niet weet?

Eerst draaide een fan op msn helemal tegen mijn vriendin door omdat ze een liedje niet kende. Okee zij kent ze allemaal, ik ken ze allemaal maar maakt het uit dat iemand ze niet allemaal kent?

Het gaat toch om de muziek? x'D

Okee ik hem gesproken (A)

bla bla bla

das jmmr ! ik ben er ook pas naar 1 gewees hoor.. als je het vergelijkt met andere mensjes een vriendin van mij was voor de 5e keer geweest -_-

Gustav heeft er een op zijn linker onderarm (dacht ik, of rechts?) en 2 vleugels op zijn rug. Het stond ook in de bravo ^^

bla bla bla

das jmmr ! ik ben er ook pas naar 1 gewees hoor.. als je het vergelijkt met andere mensjes een vriendin van mij was voor de 5e keer geweest -_-

ik ben ook maar 2 keer geweest >.< maar daar volgt wel wat meer hoowr

bla bla bla

ja daar ook jah op zijn onderarm als goewd is

Ja toch wel. Wist het 8)

(...)

ik ben ook maar 2 keer geweest >.< maar daar volgt wel wat meer hoowr

Ik ben ook maar 2x intotaal geweest heur 8D Ik wilde 8 Oktober ook maar was te laat >< ik ben tot nu toe naar 4 Maart en 14 Juni geweest.

Ik dacht zo van he shit Gustav had toch nog een tattoo, ik denken.. dacht ik hem al es gezien te hebben op een plaatje. iets met een ster en wat erom fzeu ^^

Gustav heeft er een op zijn linker onderarm (dacht ik, of rechts?) en 2 vleugels op zijn rug. Het stond ook in de bravo ^^

Ik koop de bravo alleen voor posters 8D niet om te lezen, kan geen Duits lezen.

ik was er op 4 maart en wou 14 juni maar ik was 1 julie pas jareg en mocht mijn verjaars kadoo niet zoo vroeg >_<

ik koop ook wels de bravo en oowk de popcorn x3 :P ik kan wel duits (A) daar heb ik gym voor x3 voor de andere vakken heb ik veel en veel lager x3