Een paar maanden terug had ik geld gevonden bij de pinautomaat van de Rabobank, in Emmen. €50,-. Dat had ik meegenomen. Zouden vast wel meer mensen doen. Die vrouw zag ik niet meer, dusja.
Vandaag werd mijn vader gebeld door de politie, ze wouden mijn nummer en me dan daarover bellen. Er zou verder niets mee gedaan worden, of zo. Mijn vader heeft dus een hersenbloeding gehad en heeft per ongeluk mijn oude nummer gegeven. Dus ze konden mij niet bereiken.
Net belde ik zelf naar de politie toe, aangezien ik geen gezeik wil. Bleken die mensen niet meer aanwezig te zijn, moet ik morgenochtend terugbellen. Prima, wil ik best doen, maar ik vind het wel overdreven hoor..
Ach, ik heb het geld nog en ik wil het prima teruggeven, dus veel problemen zal dit wel niet opleveren, althans dat hoop ik. Anders heb ik echt een groot probleem, vanwege de baan die ik wil gaan doen en zo. :l
Wat vinden jullie ervan? Wat denken jullie dat ze van me willen? Wat zouden jullie hebben gedaan? En is er toevallig iemand die dit ook ooit heeft meegemaakt? ;x
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'