• Ja ik ging samen met me vriendin naar de stad om de nieuwe Only Seven Left CD te kopen.. Is die net 15 min geleden verkocht! Grrr... En ze hadden er maar eentje dus ik vragen wanneer ze hem weer binnen krijgen naja woensdag dus.. Willen we de winkel uitlopen zie ik Tokio Hotel TV staan dus ik loop terug en pak die DVD.. Laat ik hem aan me vriendin zien gaat ze kijken loopt ze naar de kassa om hem te kopen.. Dus ik dacht naja ze hebben er nog wel een.. Niet dus... Dus nou moet ik tot woensdag wachten om allebij de dingen te kopen... En ik moet vanavond een basketbal wedstrijd spelen terwijl ik last van me knie heb en eet ik pas om half 11 avond dan xD

    Oke moest ik effe kwijt :X


    My heart is yours and so am I

    Dat heb ik dus ook altijd he. 'De laatste is net verkocht, sorry.'

    @%$#^%


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xD Dat is altijd klote als de laatste verkocht is. :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Awh, heb ik ook altijd (cat) Suckt he ? ^^
    Ik moest de laatste keer wel meer dan een maand wachten dus je hebt nog geluk.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Awh, heb ik ook altijd (cat) Suckt he ? ^^
    Ik moest de laatste keer wel meer dan een maand wachten dus je hebt nog geluk.
    :0 naja ik bestel denk via bol.com dan maar (:


    My heart is yours and so am I

    Op het moment heb ik toch net ietjes meer zelf medelijden (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lang leve online bestellen! :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.