• Die mensen hier stellen zich altijd zo aan als ze iets hebben, en dat vind ik vaak zo irritant. Nu heeft mijn broer hele erge hoofdpijn en is misselijk, neemt hij de hele bank in beslag en gaat hij met een dekentje erop liggen zodat ik daar niet kan zitten met mijn laptop. I kbood hem mijn medicijnen ervoor aan, wilt hij natuurlijk niet. Maar ik had gister precies hetzelfde. Ik nam mijn medicijnen en ging in bed liggen. Soms lijkt het gewoon alsof hij de aandacht opzoekt en niet beter wilt worden.
    Net als mijn zusje, als ze een pijnlijke plek in haar mond heeft, gaat ze bij elke hap eten kreunen en zuchten, en mijn moeder gaat altijd heel hard zuchten, zacht praten en haar hoofd ondersteunen met haar handen.
    Ik heb vaak keelontsteking, dus heb ik keelpastilles gekocht. Nu komt me zusje steeds erom vragen, terwijl toen ik aan haar vroeg, ik niets kreeg, en ze had ze niet eens zelfgekocht maar van mijn moeder gehad. En als ik dat dan zeg, gaat mijn moeder zeuren dat ik mensen niet moet terugpakken op wat ze ooit eens tegen mij gedaan hebben en dat ik het aan haar moet geven.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 21:52 ]


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat, dat gedrag gewoon menselijk is..


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als ik iets heb zeggen andere van 'Ja, je moet deze pillen enzo nemen'. En die wil ik ook niet, ik wil niet meteen alle medicijnen ervoor ga kopen. Ik ziek wel even uit (: En als je ziek bent heb je misschien niet altijd zo'n zin in gelul van anderen? 8D Even rust.

    Beterschap jullie beide!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 21:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Als ik iets heb zeggen andere van 'Ja, je moet deze pillen enzo nemen'. En die wil ik ook niet, ik ben geen pussy dat ik meteen alle medicijnen ervoor ga kopen. Ik ziek wel even uit (: En als je ziek bent heb je misschien niet altijd zo'n zin in gelul van anderen? 8D Even rust.

    Beterschap jullie beide!


    Oh, het was alleen tegen de misselijkheid. En als hij niet zo'n pussy wilt zijn, moet hij maar in zijn bed liggen en uitrusten. Niet beneden. -dat zegt hij trouwens altijd tegen ons-
    En dankje wel! Maar ik heb nergens meer last van. Behalve de hik dan,


    Your make-up is terrible

    Volgens mij vind je dan ook dat ik me heel vaak aanstel?

    Nja broertjes en zusjes doen nou een maal zo, vaak :/

    Zo zijn mensen gewoon, denk ik.

    Dat doe ik ook soms, en soms juist niet...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat is gruwelijk irritant. Dat doet mijn vader ook altijd o_o En als wij iets hebben dan stellen we ons aan ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jij komt gewoon bij mij wonen <3


    Life is hard and then we die

    Hobbelpaard schreef:
    Dat is gruwelijk irritant. Dat doet mijn vader ook altijd o_o En als wij iets hebben dan stellen we ons aan ><


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    PUKKELxDING schreef:
    Jij komt gewoon bij mij wonen <3

    Helemaal niet. Ze komt bij mij...(puh)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Helemaal niet. Ze komt bij mij...(puh)
    Neee! Want ik woon dichterbij (puh)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Neee! Want ik woon dichterbij (puh)

    Nou en..(puh)

    on topic: Zo gaat het toch altijd lieverd. Dus kom maar bij mij wonen dan ben je ver weg van die aanstellerij. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    (...)
    Nou en..(puh)

    on topic: Zo gaat het toch altijd lieverd. Dus kom maar bij mij wonen dan ben je ver weg van die aanstellerij. :Y)
    Dat is chantage! Sort of..


    Life is hard and then we die

    Nee jammer, voor jullie beiden.
    Ik en Nikki verhuizen al naar London, en dat is een afspraak die al 2 en een half jaar staat. Ha!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn broertje en vader kunnen zich ook zo verschrikkelijk aanstellen.
    Als ze hoofdpijn hebben liggen ze de hele dag op de bank de kreunen. En zodra ik of m'n moeder wat heb, zeggen ze niet zo aanstellen.
    Mannen..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Cornflakes schreef:
    Ik denk dat, dat gedrag gewoon menselijk is..


    Hope goes lost but never dies.