• een rollenspel betekend dat je samen eigenlijk een verhaal maakt waarin jij een personage speeld.
    er kunnen nog steeds een paar vampieren bij
    als je mee wilt doen zijn er een paar regels

    1. we zijn 1 clan.
    2. ik ben de lijdster je mag dus niet zomaar de macht grijpen
    3. we zijn vegetarisch

    vul dit lijstje in:

    naam:
    leeftijd:
    geslacht:
    uiterlijk:
    gave:

    veel plezier

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:25 ]


    life sucks

    naam: Lauren Rose Samuels
    leeftijd: 36, maar vr eeuwig 14
    geslacht: vrouw
    uiterlijk: klein, halflange bruine krulletjes, meestal zwarte ogen (ik vindtdat mooier)
    gave: telekyneet (kan dingen verplaatsen met gedachten)

    en moet nu haar bus halen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jade

    het brand en zijn keelmaar wijgert te drinken liever dood dan drinken
    flop whaaaaaaa wtf! ben ik nou weer
    vliegd van de ene hoek naar de ander

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:08 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    vangt eindelijk yori's gedachten op en ziet een bruin harige vampier.
    wie is dat zend ze maar eigenlijk weet ze al het antwoord een vijand


    life sucks

    verveelt zich


    "Ignite, my love. Ignite."

    verveelt zich nog meer omdat ze op school zit. en een gigantische crush op kellan, eh, emmett heeft.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Yori

    Haar scherpe zintuigen merken op dat Loena is gearriveerd, en meteen ontspand haar houding, al blijft ze alert. Ze is altijd al koppig geweest, afgesloten. Loena is dan ook de enige die ze vertrouwd, en die in haar hoofd mag kijken. Door de lange jaren heen heeft ze altijd geprobeerd andere vampiers die geestelijk werken als ze over een gave bezitten, buiten te sluiten, maar met Loena communiceert ze vaker op deze manier. ik weet niet of het een vijand is, maar deze nieuweling is duidelijk Níet een van ons. Haar blik flitst even naar Loena, maar is dan weer op de onbekende gericht. Deze staat ineengedoken, klaar om zichzelf te verdedigen of aan te vallen.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    loena

    ik kan goed handelen in deze situaties
    blijf rustig zend ik naar yori die in tegenstelling tot mij niet zo goed weet wat ze moet doen.
    "wat vdoe jij hier sis ik en ik wacht tot dat de andere vampier iets terug zegt.


    life sucks

    veel succes!


    Ik ben een blaadje in de wind, kijk hoe ik zweef...

    @ Sara zal ik de nieuweling maar spelen? ^^

    Naam: (Hi)neywa
    Leeftijd: 16
    geslacht: vrouw
    Uiterlijk: Neywa heeft bruin, kort haar, dat een rode tint heeft. Het piekt voornamelijk alle kanten uit, waardoor ze een verwilderd uiterlijk heeft. Haar ogen zijn op het moment nog vlammend rood, aangezien ze nog zojuist gecreeërd is.
    Gave: Onbekend

    Hineywa

    Nog steeds verstijfd staarde ze naar de vampier voor haar, of vampiers, want zojuist was er een bijgekomen. Een ander, die kennelijk boven de eerste stond. Toch jaagde deze haar niet zoveel angst aan, de ander was veel... gevaarlijker. Ze had er geen ander woord voor. De houding, de blik, en de ontblootte tanden maakten haar alert, al wist ze niet hoe ze moest reageren. Alles in haar nieuwe lichaam schreeuwde: aanvallen! Maar dan uit verdediging. Ze was niet opvliegend van aard geweest, zover ze wist, maar wat wist ze nou eigenlijk? Ze wist niet eens wat ze was... Ze wist niet hoe ze moest reageren op de vraag van de een, en zei daarom maar het eerste wat haar te binnen schoot. 'Hineywa'. Haar stem klonk vreemd, sissend en kwaad, en ze merkte dat ze ineengedoken stond. Ze verbaasde zich, maar hield de reactie niet tegen.

    Yori

    Ze had positie ingenomen half voor Loena, haar lichaam een slag gedraaid en haar tanden ontbloot. Een laag, dreigend gegrom ontsnapte uit haar keel. Haar ogen flitsten tussen de vreemde en Loena. Haar donkere, haast goudblonde haar viel half over haar gezicht, en maakte haar uitdrukking angstaanjagend, al was ze zich daar zelf niet van bewust. Ze had Loena's gedachte duidelijk ontvangen, maar als de vreemde ook maar een poging tot aanvallen zou doen... Ze balde haar vuisten en was alerter dan ooit.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    Jade

    wil wegvlieg het huis uit
    het boss door vliegt over
    Loena, Yori
    en Hineywa


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Lauren

    komt het huis voor de eerste keer binnen en vindt het hier een gezellige boel.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    loena

    "Yori" grom "ik doe eens rustig het is goed."
    ik kijk naar hiweywa en ik glimlach
    ik zie wel dat ze wil aanvallen maar als ik door haar brein zoek is ze niet echt vijandig wat doe je hier vraag ik lief.
    nieuwelingen had ik al vaak genoeg gezien ja ze waren gevaarlijk maar ik en yori kunnen ze wel aan alleen moet ik wel zorgen dat yori zich niet zo agresief opstelt.
    maar ik weet dat ze de nieweling niet vertrouwd.
    "ik vroeg wat je hier doet"


    life sucks

    loena

    ik kijk de nieuweling recht in de ogen en begin door haar gedachten te fluisteren en zoeken.
    we willen je niets doen!
    wie ben je?
    wat doe je hier?
    weet je wat je bent?
    we willen je helpen!
    maar het is moeilijk deze nieuweling te door zoeken gedachten zijn er bijna nog niet.


    life sucks

    Yori

    Ze verstijfde bij het horen van Loena's bestraffende toon. Ze waren dan wel niet verplicht de bevelen van de leidster van de clan op te volgen, maar over het algemeen was Loena dan ook de enige voor wie Yori respect had. Ze bleef staan waar ze stond, alert, maar iets rustiger. Haar ogen flitsten van de een naar de ander.

    Hineywa

    Plotseling overviel me een vreemde gedachte. Wie ben je, wat wil je, we doen je niets. Dit was niet haar gedachte, maar die van een ander! Voordat ze het doorhad had ze een verdedigende houding aangenomen en haar handen waren gekromd, haast als klauwen. Haar vuurrode ogen hadden zich vernauwd. Het volgende moment was ze geschrokken van haar eigen reactie en probeerde ze zichzelf wanhopig onder controle te krijgen.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    Jade

    knalden tegen een boom vlikerden op de grond
    hij stont weer op als mens en liep de stad in
    hij hat raazenden honger idreen keek hem verliefd aan
    Jade keek strak naar de grond en liep veder
    er kwam een meisje uit een piercing tato winkel
    het meisje keek hem net zo verliefd aan als de rest
    Jade bleef staan en liep toen de piercing winkel in


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.