• een rollenspel betekend dat je samen eigenlijk een verhaal maakt waarin jij een personage speeld.
    er kunnen nog steeds een paar vampieren bij
    als je mee wilt doen zijn er een paar regels

    1. we zijn 1 clan.
    2. ik ben de lijdster je mag dus niet zomaar de macht grijpen
    3. we zijn vegetarisch

    vul dit lijstje in:

    naam:
    leeftijd:
    geslacht:
    uiterlijk:
    gave:

    veel plezier

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 20:25 ]


    life sucks

    Jade

    voeld dat hij gevolgd wort springd uit de boom
    rend veder rend zo een witte huis in kijk verwild rond rend de trap op sluit zig op in een kamer


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Nicky
    volgt Jade het witte huis in en bnokt op deur.
    'Das mijn kamer' Schreeuwt ze terwijl ze de deur intrapt.
    'Doe rustig jonge we willen helpen' Zegt ze


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    whahahahhahaa(lol)(lol)(lol)

    gave er bij kan ook in een vleermuis hahaha

    Jade

    kijkt liks rechts opczoek naar een uitgang ziet een raam
    wil er door heen rennen wort tegen gehouden door nicky


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    oww.. laatmaar. ;x

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 20:51 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    loena

    komt ook het huis in gestormt en rent naar de kamer van nicky
    ik kan je wel een kamr geven zegt ze lief tegen jade


    life sucks

    Jade

    keek van Niky naar loena
    k-kamer?
    w-w-wat is er g-gebeurd? en wa-a-aar is me gitaar?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Yori

    Met een afzet van haar krachtige benen vliegt ze weg, de plek tegemoet waar ze de levensvormen waarnam. Haar glimlach verstrakt iets wanneer de vormen duidelijker worden, herten. Haar gezicht vertrekt, planteneters zijn niet haar lievelingsmaal. Dan dringt een nieuwe geur voor die van de herten, een lekkerdere smaak. Met een ruk draait ze haar lichaam en sprint in tegenovergestelde richting. Een groter dier, mogelijk een kleine poema, beweegt zich onbewust in haar richting. De wind heeft ze tegen, dus hij ruikt haar niet. Haar glimlach verschijnt weer op haar witte gezicht, en met een paar laatste passen is ze bij het dier, zoals verwacht een poema. Met een soepele sprong werpt ze zich op het dier, en begint haar maaltijd.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    loena

    "heb je het hem nog niet verteld?" ik kijk vragend naar nicky
    "jij hebt hem gecrieerd, jij verteld het"zeg ik.
    dan loop ik naar de gang.


    life sucks

    Nicky
    'Ik heb hem nie tgemaakt! ik vond hem zo op de grond en toen ik iets wou zeggen siste hij en rende weg' Zegt ze en loopt weg

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 20:23 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    loena

    "ja loop maar weg hoor" ik liet een diep gegrom horen
    "je bent een vampier"zei ik rustig tegen jade.
    "wij zijn allemaal vampieren we jagen niet op mensen maar op dieren"
    ik legte hem alles uit wat hij moest weten.


    life sucks

    Nicky
    'iK LOOP WEG JA' 'Maar ik heb hem niet gemaakt echt niet'
    *laat gedachten horen en zien wat ze zag gebeuren*


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Jade

    keek naar zijn handen naar zijn voeten kijk in de spiegen beeld van het raam srik zig te pluris raakt in paniek


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Yori

    Verzadigd en tevreden heft ze zich op, haar kleding en gezicht zijn nog in perfecte staat. Soepel komt ze overeind en neemt de omgeving waar. Helemaal onalert is ze nooit. haar zintuigen nemen elk detail waar, en dan geven haar hersenen een signaal: gevaar! Met een snelle draai bekijkt ze de plek, haar houding is nu bijna dierlijk. Yori's gedrag was eigenlijk ook het beste te omschrijven als dierlijk. Misschien zou je haar bewegingen er mee kunnen vergelijken. Haar geest en gedrag niet, deze waren menselijk, maar de manier waarop ze nu in elkaar gedoken zat deed denken aan een kleine tijger. Haar ogen fonkelden, en namen de onbekende vampier waar die voor haar was verschenen. Ja, het was een onbekende. De vampier had kort bruin haar, maar wat het opvallendst was waren zijn felrode ogen. Dit was een nieuweling, en ze wist dat ze Loena moest waarschuwen, de leider van hun clan. Ze opende haar mond en slaakte een hoge kreet, een soort teken. Het geluid was schel en waarschuwend, maar daardoor niet minder mooi. Het was het teken dat Loena moest komen.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]

    Loena

    "wijs hem naar zijn kamer" de achterste linker deur op de tweede verdieping zend ik met mijn gedachten naar nicky.
    dan hoor ik een schel geluid, "shit nicky ik moet gaan"
    ik storm het huis uit en probeer yori's gedachten op te vangen was ze maar iets dichter bij.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 21:20 ]


    life sucks

    Yori (Haha Sara, mijn vampier heet Yori xD)

    Behoedzaam zette ze een stap naar links, maar verplaatste ongemerkt haar gewicht op rechts. Als de nieuweling besloot aan te vallen, zou ze een snelle schijnbeweging kunnen maken. Het lastige was dat ze ondertussen haar gedachten de omgeving liet afzoeken, en ze merkte hoe Loena's levensvorm, die ze inmiddels beter kon onderscheiden dan die van de anderen, in haar richting kwam. Ze was jammer genoeg nog wel een eind wag, wat inhield dat zijzelf tot die tijd op haar hoede moest blijven.


    [i]Just give me the chocolate, and nobody gets hurt.[/i]