• jaaa xD
    het konijn van mijn zusje (mijn konijn want dat kind doet er niks mee)
    blijkt een mannetje te zijn!!!
    ze is nu 5 maanden en die man zei "ja het is een vrouwtje".
    maar saartje (dat konijn) ging echt steeds op mijn konijn teddy zitten rijden dus we begonnen echt te twijfelen of het een vrouw was.
    nu kwam mijn moeder er vanmiddag achter dat saartje geen saartje was maar een karel omdat hij (omg dat is raar om te zeggen) ballen heeft:S

    en nu is er dus een heeeeele kleine kans dat mijn konijn zwanger is JEEEEJ we wilde haar wel laten dekken maar dan pas ergens in de lente:)

    maar mijn zusje wilt hem anders noemen maar dat beest luistert nu zo naar saartje dat die echt niet gaat luisteren naar tommy ofzo... echt ik blijf hem saartje noemen hoe raar dat ook klinken mag!!!
    owja en mijn zusje wilt hem niet laten castreren maar ik vind van wel want nu kunnen die twee nooit meer bij elkaar zitten.
    (maar mama zou het wel met me eens zijn)

    omg sorry ik vind het wel grappig dat onze saartje nu een karel is xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Haha. Nou, eerlijk gezegd zou ik het zelf niet prettig vinden moesten ze mij zeggen dat mijn huisdier van het andere geslacht was.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Geniaal. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xD
    Grappig


    Food.

    Boredom schreef:
    Haha. Nou, eerlijk gezegd zou ik het zelf niet prettig vinden moesten ze mij zeggen dat mijn huisdier van het andere geslacht was.


    Hope goes lost but never dies.

    Boredom schreef:
    Haha. Nou, eerlijk gezegd zou ik het zelf niet prettig vinden moesten ze mij zeggen dat mijn huisdier van het andere geslacht was.


    ow nouja ik heb er niet echt problemen mee, ik blijf hem saartje noemen (ik weet is raar maar ik ben soms iets wat raar.)
    ik moet nu alleen hey jongen zeggenXD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Boredom schreef:
    Haha. Nou, eerlijk gezegd zou ik het zelf niet prettig vinden moesten ze mij zeggen dat mijn huisdier van het andere geslacht was.


    bij mij was dat dus. pluis bleek een jongen te zijn...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ze zijden dat mijn poes een jongen was maar nee het was een meisje.L
    ze kreeg kinder Jesus.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Chamassa schreef:
    (...)

    ow nouja ik heb er niet echt problemen mee, ik blijf hem saartje noemen (ik weet is raar maar ik ben soms iets wat raar.)
    ik moet nu alleen hey jongen zeggenXD

    Zou ik ook doen (':

    &
    @ Diaphanous:
    Wat jammeur ):


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oh my goooood, Saartje is een vent! O_O


    ars moriendi

    Haha! XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ow my god weetje wat blijkt?
    ik heb die mannelijke geslachtsdelen al heel lang bij saartje zien zittenxD
    alleen ik dacht dus dat het vrouwelijke geslachtsdelen waren XD
    oeps....:X


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt