• Mijn ''stiefbroer'' is vrijdag jaarig en ik heb geen flauw idee wat ik voor hem moet kopen. en bovendien heb ik ik nog maar 5 euro en krijg ik volgendeweek donderdag pas mijn salaris gestord.

    Nu zegt hij zelf dat hji voor iets grappigs altijd wel in is. zo heeft mijn broer vorigjaar een dvd van Thomas de stoomlokometief gekocht -omdat hij Thomas heet- en het jaar daarvan klei.

    Maar helaas ben ik niet zo creatief met kadootjes, dus ik vroeg me af of jullie me even konnden helpen.
    dus ik wil wat grappigs en het mag niet veel kosten..

    Alvast bedankt! [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pak een pot en doe er allemaal vieze drek in (modder, ketchup, mayo) en 2 euro aan muntgeld.
    Tape hem dicht, echt helemaal dicht, plastig zak eromheen, elastiekjes eromheen, in een doos, nog een doos etc etc. Als hij het eindelijk heeft uitgepakt en hij treurig naar zijn 2 euro kijkt zeg je 'Oh, en hier heb je nog 10,-' en dan 10 (of meer) euro overhandigen

    yezz.


    I live for the applause, you will die for it.

    Heb je in de Blokker niet van dat grappig wc-papier?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kikkeli schreef:
    Pak een pot en doe er allemaal vieze drek in (modder, ketchup, mayo) en 2 euro aan muntgeld.
    Tape hem dicht, echt helemaal dicht, plastig zak eromheen, elastiekjes eromheen, in een doos, nog een doos etc etc. Als hij het eindelijk heeft uitgepakt en hij treurig naar zijn 2 euro kijkt zeg je 'Oh, en hier heb je nog 10,-' en dan 10 (of meer) euro overhandigen

    yezz.

    het is alleen kut, dat ik geen 10 euro heb., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kikkeli schreef:
    Pak een pot en doe er allemaal vieze drek in (modder, ketchup, mayo) en 2 euro aan muntgeld.
    Tape hem dicht, echt helemaal dicht, plastig zak eromheen, elastiekjes eromheen, in een doos, nog een doos etc etc. Als hij het eindelijk heeft uitgepakt en hij treurig naar zijn 2 euro kijkt zeg je 'Oh, en hier heb je nog 10,-' en dan 10 (of meer) euro overhandigen

    yezz.

    Dat heb ik dus een keer echt gedaan he. Werd niet zo gewaardeerd. Maar de rest lag plat van het lachen _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OHMYSE7EN schreef:
    (...)
    het is alleen kut, dat ik geen 10 euro heb., ;x
    Vraag aan je ouders en zeg dat je het volgende week met je salaris terug betaald? (:


    I live for the applause, you will die for it.

    hoe oud is je stief broer??

    ijsmeiden schreef:
    hoe oud is je stief broer??

    Hij word 18.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Geef hem een mini auto'tje kado, en zeg daarbij 'Kijk hierin kan je al rijden'


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    Geef hem een mini auto'tje kado, en zeg daarbij 'Kijk hierin kan je al rijden'


    -plat-

    Mijn vader gaven ze eens een baksteen cadeau. Mijn pa was kei enthousiast dat het zo zwaar was tot hij het openmaakte. :'D


    Let the Night embrace you

    Akuma schreef:
    Mijn vader gaven ze eens een baksteen cadeau. Mijn pa was kei enthousiast dat het zo zwaar was tot hij het openmaakte. :'D

    Had ik ook eens gedaan, met daar aan één cent geplakt :Y) -haha, daarna heb ik wel nog een kaartje met geld gegeven hoor:")-

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 21:37 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Akuma schreef:
    Mijn vader gaven ze eens een baksteen cadeau. Mijn pa was kei enthousiast dat het zo zwaar was tot hij het openmaakte. :'D

    Ah dat vind ik sneu :'D

    Stijltang schreef:
    Geef hem een mini auto'tje kado, en zeg daarbij 'Kijk hierin kan je al rijden'

    Jha dat ga ik doen jongen! en dan zeggen ; ''Om datje verlopig tog je rijbewijs nog niet gaat halen.''


    Maar erg oringeel is het niet, want hij had mijn broer een Carsdekbed gegeven toen hij 18 werd?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''