Ik niet. Het is nog niet bewezen dat het 100 % bescherming geeft, alsook of er geen (negatieve) bijwerkingen zullen zijn (op langer termijn).
Waarschijnlijk zal ik de prik nog wel laten doen, maar ik wacht op een betere 'versie'.
If we had not a soul, music would have created it.
2 jaar geleden. Beweeg vele met je arm,de prik is in je spier gezet dus die is stijf. Net als bij spierpijn(wat dit eigenlijk gewoon is) moet je hem veel bewegen.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Exercitus schreef:
2 jaar geleden. Beweeg vele met je arm,de prik is in je spier gezet dus die is stijf. Net als bij spierpijn(wat dit eigenlijk gewoon is) moet je hem veel bewegen.
]
Ik sta nu dus in mijn kamer heel mongolisch met mijn ene arm rond te draaien. -.-'
Had hem vorrig jaar of die jaar daarvoor xd verrekte pijn o-Oen gaat er zow K"t kindje erop slaan o-O mja sindsdiens zijn mijn armen gevoelig als je erop slaat doet het pijner dan eerst
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you