• Ja, die heb ik dus zonet gehad en mijn arm doet nu echt niet normaal pijn.
    Vorig jaar had ik er ookal zo'n last van, maarja.

    Wie heeft hem ookal gehad?


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik. Ik voelde alleen maar een verdovende en flauwe pijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik hoefde 'm niet 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik, vorig jaar :'D Fucking spierpijn daarna.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik niet, ik wil hem niet, haal hem niet, lekker puh. Ze kunnen hem in hun kont stoppen.


    Your make-up is terrible

    Ik niet. Het is nog niet bewezen dat het 100 % bescherming geeft, alsook of er geen (negatieve) bijwerkingen zullen zijn (op langer termijn).
    Waarschijnlijk zal ik de prik nog wel laten doen, maar ik wacht op een betere 'versie'.


    If we had not a soul, music would have created it.

    2 jaar geleden. Beweeg vele met je arm,de prik is in je spier gezet dus die is stijf. Net als bij spierpijn(wat dit eigenlijk gewoon is) moet je hem veel bewegen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    1e keer heel veel pijn, 2e helemaal niets xD Wel een beetje spierpijn erna. Ik moet 26 oktober weer -.-'

    Exercitus schreef:
    2 jaar geleden. Beweeg vele met je arm,de prik is in je spier gezet dus die is stijf. Net als bij spierpijn(wat dit eigenlijk gewoon is) moet je hem veel bewegen.
    ]

    Ik sta nu dus in mijn kamer heel mongolisch met mijn ene arm rond te draaien. -.-'


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik. Bij mij deed het geen pijn x


    Some people make the world special just by being in it

    ik heb hem vorig jaar gehaald?
    moet dat voor de tweede keer dan?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    ik heb hem vorig jaar gehaald?
    moet dat voor de tweede keer dan?


    Blijkbaar. Want ik heb hem vorig jaar gehad, maar ik had weer zo'n oproep-brief ding gekregen.


    Never wait for perfection, just make it.

    Bij mij deed het ook pijn.


    effort never betrays you

    Nog niet.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Had hem vorrig jaar of die jaar daarvoor xd verrekte pijn o-Oen gaat er zow K"t kindje erop slaan o-O mja sindsdiens zijn mijn armen gevoelig =P als je erop slaat doet het pijner dan eerst xD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb ze alle drie al gehad, maar enkel bij de laatste had ik een vreselijke zware en pijnlijke arm


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?