• Haii!!!
    Omg, ik was zojuist wandelen met mijn bffl en haar zoontje. Zij en haar lief (mijn best vriend tegenwoordig) zijn al een jaar verloofd. En nujuist bij het wandelen vroeg ze ineens of ik haar getuige wou zijn!! Ik dolblij ik heb natuurlijk ja gezegd e... EN toen waren we bezig over dat ik een kindje wil en zij zei zo: 'ja, P en ik willen graag een tweede kindje en we weten al wie meter en peter word.' En ik, nieuwchierig kind dat ik ben, vroeg dus wie het was. En zij zo heel serieus 'Aah, die persoon loopt nu heel dicht bij mij...' En ik was de enige in de buurt, ik had het niet direct door maar na 5 seconden begon ik gans te flippen!!! Dit is zoooo superrrrrnieuws!!!
    Whiiiiiiiieeeeeeeeeewwwww!!!!!!!
    *En ook dit moest ik weer even kwijt!!*

    Xx(K)

    Hoe oud is je bff?
    Maare, das zeker leuk nieuws. (krul)
    En hoe oud ben jij btw?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat is echt leuk!!!!!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    wat zijn een meter en peter? lol


    Smiling but close to tears.

    Hagelslag schreef:
    Hoe oud is je bff?
    Maare, das zeker leuk nieuws. (krul)
    En hoe oud ben jij btw?

    We zijn beiden 17

    SAMCER schreef:
    wat zijn een meter en peter? lol

    Euhm, goh zo: suikertante en suikeroom ofzoiets?? xP

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Euhm, goh zo: suikertante en suikeroom ofzoiets?? xP


    en dat is...?
    ik ben beetje dom vandaag haha.


    Smiling but close to tears.

    Damn dat is wel erg jong voor 2 kinderen en om te gaan trouwen..
    Maargoed wel leuk voor jou :'D


    -

    Wat leuk (:


    effort never betrays you

    @ SAMCER:
    Meter is een peettante en een peter is een peetoom :3

    Maar dat is echt zó leuk. :3
    Weet je wel zeker dat je al klaar voor een kind bent? Het is veel zwaarder dan dat je denkt. Anyways, veel geluk voor haar en voor jou en je lief natuurlijk ook! : D


    your eyes are like stars in the night.

    Lipsy schreef:
    Wat leuk (:

    Poseidon schreef:
    @ SAMCER:
    Meter is een peettante en een peter is een peetoom :3

    Maar dat is echt zó leuk. :3
    Weet je wel zeker dat je al klaar voor een kind bent? Het is veel zwaarder dan dat je denkt. Anyways, veel geluk voor haar en voor jou en je lief natuurlijk ook! : D


    Nja, moet je zien, hun kind voelt aan als mijn kind... klinkt waarschijnlijk superraar, maar het K is bijna elke dag bij mij en ik benz o gehecht aan hem en mijn vriend kan supergoed met kinderen om enzo... maar natuurlijk wachten we nog even tot we onze middelbare studies afhebben enzo he...

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nja, moet je zien, hun kind voelt aan als mijn kind... klinkt waarschijnlijk superraar, maar het K is bijna elke dag bij mij en ik benz o gehecht aan hem en mijn vriend kan supergoed met kinderen om enzo... maar natuurlijk wachten we nog even tot we onze middelbare studies afhebben enzo he...

    Misschien is het ook slim om te wachten totdat je je vervolgopleidingen af hebt. En geloof me, al lijkt het jouw kind, het zal echt veel zwaarder zijn dan dat je denkt. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Misschien is het ook slim om te wachten totdat je je vervolgopleidingen af hebt. En geloof me, al lijkt het jouw kind, het zal echt veel zwaarder zijn dan dat je denkt. (cat)

    Hier ben ik het mee eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    We zijn beiden 17

    Oké, dat vind ik way too early om zelfs al aan een kind te denken :\
    Kijk jij nooit 16 and pregnant? x'D Die meisjes willen meestal niets liever als alles terugdraaien, dus ga studeren ofzo, ga lol maken, maar ga geen kinderen nemen :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nja, moet je zien, hun kind voelt aan als mijn kind... klinkt waarschijnlijk superraar, maar het K is bijna elke dag bij mij en ik benz o gehecht aan hem en mijn vriend kan supergoed met kinderen om enzo... maar natuurlijk wachten we nog even tot we onze middelbare studies afhebben enzo he...


    Ik ben heel blij voor je! En je hebt gelijk: zorg eerst dat je een MBO of het liefst een HBO'tje of hoger op zak hebt, zodat je tenminste kan functioneren op de arbeidsmarkt en niet bij de Sociale Dienst hoeft te bedelen. Das geen pretje, I can tell ya :]

    Maar dat je nu al heel goede omgang met kinderen hebt ontwikkeld is alleen maar positief. Ik zou nog heel wat van je kunnen leren op dat gebied :'D


    No growth of the heart is ever a waste