• Ja, ik ben nu alleen thuis met mijn broertje. Mijn broertje komt naar mij toe, om te zeggen dat de glazenwasser voor de deur staat. Dat verbaasde me, want ik wist niet dat hij kwam. Dus ik naar benede, zegt die vent dat het 7 euro kost. Ik betaalde een tientje. Hij zegt: Ik ga even wisselgeld halen. Nu ben ik al een uur aan het wachten op dat wisselgeld. Dus ik mijn pa gebelt. Die is nu woest op mij en mijn broertje dat we de deur hebben open gedaan. Maar dat deed mijn broertje! En daar krijg ik de schuld van, plus dat dat tientje weg is. Nu voel ik me zo kut. En ben ik dus nu echt kei bang. Want ik weet dus niet wat voor vent het was.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aw, dat lijkt me best kut. Ik zeg altijd dat ze maar een andere keer moeten terugkomen omdat er geen geld is.


    Your make-up is terrible

    sorry hoor, maar hoort een glazenwasser niet standaard wisselgeld bij zich te hebben ?? of ligt dat aan mij

    Hahaha stiekem vind ik dat wel geniaal bedacht om geld te verdienen, sorry x'D

    OHMYBOOBOO schreef:
    Hahaha stiekem vind ik dat wel geniaal bedacht om geld te verdienen, sorry x'D
    Inderdaad, maar het is echt fucking naaiend.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    (...)Inderdaad, maar het is echt fucking naaiend.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is lullig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    DELICI0US schreef:
    (...)Inderdaad, maar het is echt fucking naaiend.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Jeetje dat is echt naaiend! Maar dat gebeurt je 1 keer en nooit meer hopelijk. :'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    omg dat is echt lullig :o

    Ik ben blij dat wij een vaste glazenwasser hebben en dat ik het zou merken als het niet de echte zou zijn


    There are several things that I have been doing wrong.

    Is het dan wel een glazenwasser of gewoon een fucked up persoon die even geld komt "lenen"?


    It's time to be happy again.

    Ik zou zeggen, screw you fucking glazenwasser (cat)
    En dan heb je toch nog wat geleerd vandaag (flower)
    -und nein, op school leer je geen hol (cat) xd.-


    You can agree with me or you can be wrong