• Hey meiden! Ik heb een probleem. Ik heb laatst leuke bewegende plaatje van TH voor mijne quizzen gezoekt. Maar nu kan ik ze niet gebruiken omdat ze geen .jpg bestanden zijn. Maar een vriendin van mij heeft wel een bewegend plaatje ik sla hetzelfde plaatje van haar bij mij op wil ik die gebruiken. Is het geen .jpg bestand! Ik ben reali pis-off. Waarom zij wel en nog meer mensen en ik niet? (6)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik zou ook niet weten hoe je het moet veranderen,, ik kan bewegende plaatjes wel gewoon gebruike!

    Bewegende plaatjes zijn altijd GIFplaatjes. Die zijn niet altijd veilig voor de site. Om het risico niet te nemen, mogen er daarom alleen .JPG bestanden gebruikt worden. Die zijn altijd 100% veilig.


    ok

    Het is inderdaad raar dat sommige het wel kunnen, moet je maar aan Rutger ofzo vragen.xd


    ok

    Bewegende plaatjes zijn altijd GIFplaatjes. Die zijn niet altijd veilig voor de site. Om het risico niet te nemen, mogen er daarom alleen .JPG bestanden gebruikt worden. Die zijn altijd 100% veilig.

    Maar waar vind ik dan bewegende plaatjes die WEL een .jpg bestand is. En kan ik van een niet .jpg bestand wel een .jpg bestand maken?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Je moet die bewegende plaatjes de url van kopieren en bij foto van internet zetten!


    I do not hook up.

    Ik vind het zo-ie-zo dom dat er alleen maar JPG kan gebruikt worden.'

    het is in het geheel dom dat er alleen maar jpg.bestanden gebruikt mogen worden.

    Maar JPG bestanden zijn de bestanden die 100% veilig zijn ;)
    Uiteraard kun je de naam van het bestand wijzigen, en JPG erachter zetten. Maar dan gaat volgens mij een deel van het plaatje weg ofzo xD
    Eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar iemand raadde me die tip aan;x


    ok

    Je moet die bewegende plaatjes de url van kopieren en bij foto van internet zetten!

    Ikke die nie snappe. Kun je uitleggen?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Je moet die bewegende plaatjes de url van kopieren en bij foto van internet zetten!


    Renee waarom zeg jij áltijd van die dingen die ik ook wil zeggen?!

    (...)
    Ikke die nie snappe. Kun je uitleggen?


    Ja, =]
    Nou als je bijv. een bewegent plaatje ziet die sla je dan meestal op alleen daar van is ook een url.; www. blabla .nl snap je. En dan moet je die kopieëren en dan moet je als je een uitkomst maakt voor je quiz moet je die bij; mijn foto staat o het internet [ofzo] en dan moet je die daar plakken en dan lukt het wel. Snappie?

    (...)

    Ja, =]
    Nou als je bijv. een bewegent plaatje ziet die sla je dan meestal op alleen daar van is ook een url.; www. blabla .nl snap je. En dan moet je die kopieëren en dan moet je als je een uitkomst maakt voor je quiz moet je die bij; mijn foto staat o het internet [ofzo] en dan moet je die daar plakken en dan lukt het wel. Snappie?

    Okeej =)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Zo bedankt meid!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3