• Ik had vandaag Duits, en zoals gewoonlijk werd er daar niet zoveel gedaan.
    Nou, halverwege de les besloot die man ineens dat we het huiswerk gingen nakijken -wat niemand had gemaakt en meegenomen- dus we moesten wat doen.

    Niemand had het meegenomen, ik dus ook niet. Begint die man vet te spacen tegen mij, blabla. Tegen de rest zei die niks.
    Nou, ik zit achter 2 vrienden van me, en die waren de hele tijd aan het praten. En daar kreeg ik de eerste keer de schuld van, van die man. Dus ik zat daar al vet chagrijnig te doen, want ik kan daar echt niet tegen.
    Daarna gingen ze rustig door met praten, en dit keer werd één van hen er wel op aangesproken. Zegt die 'vriend' doodleuk: 'Ja dat was Elisa weer hoor.' @%#$^% gelooft ie het ook nog.
    Nouja zo ging dat nog 4 keer door, en toen begon ie ineens vet tegen me te krijsen en te flippen en blabla. En nu moet ik de rest van het jaar helemaal vooraan zitten, in mijn eentje. Begon die vent ook nog: 'Alsof jij ooit een 6 voor je eindcijfer gaat halen, dat lukt je nooit.'
    Wtf, ik sta een fucking 7 ;___; Serieus dat vond ik echt respectloos. En daarna begon ie: 'Ja want Elisa gaat vanaf nu ook meedoen, heeft ze me net gezegd.'
    Dus ik zo: 'Haha, verschrikkelijk spontaan zei ik dat jonge. Nee gast, dat heb ik helemaal niet gezegd, wat lult u nou weer? Bullshit.' /serieus ik werd echt boos. En toen negeerde die me gewoon :')

    Zal ik hiermee naar mijn mentor gaan of niet? 't slaat echt nergens op.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 16:04 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoon doen, wat kan er mis gaan ;o


    -

    Ja. En lekkere vrienden heb jij :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Ja. En lekkere vrienden heb jij :'D

    Ja ik vond ze ook erg aardig vandaag, kuch :')
    Ik ben daarna ook gewoon samen met een andere vriend van me naar huis gefietst, in plaats van hen haha (nerd)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 16:07 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    lekkere vrienden zijn dat dan --'
    Gaan ze jou de schuld lopen geven.


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    En dat noem jij 'vrienden'? (cat)

    Mijn vrienden zouden het voor me opnemen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    En dat noem jij 'vrienden'? (cat)

    Mijn vrienden zouden het voor me opnemen.

    Precies. o_o

    En ik vind dat je naar je mentor moet gaan, want je bent oneerlijk behandeld door die vent. |:

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Precies. o_o

    En ik vind dat je naar je mentor moet gaan, want je bent oneerlijk behandeld door die vent. |:


    Only losers can act the way you do

    Inderdaad, naar je mentor.


    Life is hard and then we die

    Wat een lul, zeker naar je mentor gaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Leuke vrienden heb jij! XS

    Ik zou zeker naar je mentor gaan!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Naar je mentor gaan.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California