• -

[ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 19:55 ]

My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

Nou, dat is vreselijk voor je vriend eigenlijk. Je moet kiezen vind ik. Is het kalverliefde? Gaat het weer over? Of is het serieus?

Your make-up is terrible

-

[ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 19:55 ]

DECIBELLE schreef:
    (...) Ik vind het ook vreselijk voor mijn vriend want like, we hebben al best lang wat en om hem nu te laten vallen voor iemand waarvan ik niet zeker ben hoe het gaat lopen met hem. En het probleem is dat ik niet zeker ben van mijn gevoelens voor S.

Het is ook lullig om je beste vriend te laten vallen. Als ik jou was zou ik me meer op mijn huidige vriend concentreren en je beste vriend vertellen wat er aan de hand is, dat je nog graag met hem omgaat, maar wel zeker als vrienden. Misschien voel je wel gewoon een kalmte, omdat hij je beste vriend is, zo gaat dat soms.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Het is ook lullig om je beste vriend te laten vallen. Als ik jou was zou ik me meer op mijn huidige vriend concentreren en je beste vriend vertellen wat er aan de hand is, dat je nog graag met hem omgaat, maar wel zeker als vrienden. Misschien voel je wel gewoon een kalmte, omdat hij je beste vriend is, zo gaat dat soms.

Bedankt <3 En ik zal het eens proberen, hoewel ik er duizend procent zeker van ben dat het eerst niet zo was, die gevoelens zeg maar.

DECIBELLE schreef:
    (...)
    Bedankt <3 En ik zal het eens proberen, hoewel ik er duizend procent zeker van ben dat het eerst niet zo was, die gevoelens zeg maar.

Aw.. Het lijkt me wel echt vet moeilijk. Mja, je moet maar kijken hoe het met je vriend gaat. Veel succes in ieder geval!

Your make-up is terrible