• Ja nou de vraag staat in de titel (cat)

    en zo ja, hoe oud ben je?
    en algemeen: wat vind je van mensen die nog nooit verliefd zijn geweest, op hun 16e of ouder?

    Krull: -steekt vinger in de lucht- en ik ben 16 (:

    Ik ben een beetje heel erg verliefd maar heb niet echt geluk met de liefde denk ik :/


    -

    DaKrulliCode schreef:
    Nou ik heb anders ook nog nooit iemand leuk gevonden, volgens mij? :$

    Dan ligt dat toch niet aan jou?
    Dan ben je gewoon nog niet die ene leuke jongen tegengekomen :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mwah, ik weet niet of ik écht verliefd ben geweest. Het kan ook een bevlieging geweest zijn, dus ik weet het niet zo precies.
    En ik vind het gewoon normaal hoor, als iemand boven de 16 nog niet verliefd is geweest. Ik bedoel, er zit geen leeftijd aan vast gebonden ofzo. Verliefdheid is iets wat je overkomt en niet wat je kiest wanneer je er zin in hebt, dus ik vind het normaal hoor. (:

    Ik ben 16 en ben nog nooit écht écht verliefd geweest, héhé :')


    Don't be a drag, just be a queen.

    Lieverd, ik vind het juist heel goed van je! Dat betekent dat je wacht op een jongen die jou waard is & geloof me, dat is heel moeilijk tegenwoordig door die druk 'dat je een vriendje moet hebben.' Een fictieve druk trouwens, allemaal onzin. En anders kun je nog verliefd op mij worden, dat weet je toch lieverd -knuf-


    Life is hard and then we die

    ik ben wel eens smoorverliefd geweest, nu is het mijn ex maar ik kan het nog wel met hem vinden. (:
    hij deed alleen klote toen we wat hadden, daarom vinden mijn papa en mama hem nu niks.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik. Ik ben 14.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    PUKKELxDING schreef:
    Lieverd, ik vind het juist heel goed van je! Dat betekent dat je wacht op een jongen die jou waard is & geloof me, dat is heel moeilijk tegenwoordig door die druk 'dat je een vriendje moet hebben.' Een fictieve druk trouwens, allemaal onzin. En anders kun je nog verliefd op mij worden, dat weet je toch lieverd -knuf-

    Jaa, jij bent mijn verkering, hahahaaha. Tot een jongen je weer van me afpakt :(
    Maar dat mag wel hoor ^^.

    Ik ben wel verliefd geweest. Maar nog nooit zo erg dat m'n verstand eronder lijdt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben op het moment zeker echt verliefd, maar ik vind het eigenlijk stiekem wel sneu voor de mensen die nog nooit verliefd zijn geweest op op hun 16e of ouder. Want het is zo'n fijn gevoel - als het beantwoord is dan.
    Maar gevoelens kan je niet zomaar even regelen dus het komt allemaal nog wel (:


    -

    Ik vind iemand leuk, en ik hoop dat 't nog iets wordt (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben wel een 1 keer ECHT verliefd geweest :D Een jaar lang had ik een hele grote crush op een jongen. Als hij langs kwam, kreeg ik een rood hoofd, zweethanden, Ging ik trillen en kon ik de rest van de dag nergens anders aan denken. Maar hij ging verhuizen, en daarna heb ik hem nooit meer gezien. Dus daar was ik wel kapot van. Het duurde ook weer een jaar voor ik erover heen was.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb wel jongens leuk gevonden en daar iets mee gehad maar echt verliefd verliefd,, één keer. Maar hij is stil überleuk maar is mijn ex.. slecht. ik ben 15 trouwens


    Don't dream your life, but live your dream!

    Vroeger werd ik echt snel verliefd ;x Nu gelukkig niet meer.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb net een relatie van ruim 2 jaar gehad. In het begin vond ik m wel heel erg leuk, maar ik denk niet dat ik ooit écht verliefd op hem ben geweest. En oja ben 17.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 16:11 ]