• hij hield zijn blouse omhoog zodat ik kon kijken en toezien hoe het eruit zag, het teken dat erop stond was echt, levensecht. Het viel zwaar en leek te branden in mijn ogen, de tranen overwonnen het van mijn wil om niet te huilen. In al die jaren dat ik zijn beste vriendin was had ik gekke dingen van hem verwacht, de manier waarop hij met andere omging had ik ook van hem verwacht. Maar de dingen die hij het afgelopen jaar deed waren nieuw, niet alleen voor mij maar voor iedereen. Niemand had achter hem gezocht hoe wreed hij wel kon zijn, behalve één persoon. Degene die hem wist te vinden en hem kon maken tot wie hij wilde dat hij werd, de heer van het duister


    Meeke Chase is al sinds het eerste schooljaar een trotse heks ingedeeld bij Slytherinn, ze is sinds de eerste ook bevriend met Draco Malfoy. Maar in het zesde leerjaar is er iets bij hem omgeslagen, hij heeft zich aangesloten bij hij-die-niet-genoemd-mag-worden en zichzelf is hij niet meer. Meeke kan hem niet meer vertrouwen en zoekt daarom wanhopig troost bij Harry potter, omdat hij de enigste is die haar begrijpt en wil begrijpen. Meeke wordt gehaat door iedereen uit Slytherinn en verder mag niemand haar, ze wil haar beste vriend niet kwijt maar het teken dat op zijn arm staat gebrand maakt hun vriendschap kapot.


    Doen of niet?
    Origineel?
    Titel?
    Rollen?

    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking