• Ik weet niet of mensen mijn vorige topic hebben gelezen over dat ik 4 dagen naar Berlijn zou gaan, maar ik ben back!
    Het was echt superleuk! We gingen naar Sachenhause -consentratiekamp- & daarna naar Holocaustmuseum & monument. Echt facking irritant. Bij dat museum moesten we onze tas, mobiel, geld, ipod en dat soort shizzel afgeven, en door zo een apparaat laten gaan. En we mochten niks meenenem naar binnen. Toen waren ik en 2 vriendinnen de hele groep nog kwijt tussen dat monutment -voor de mensen die het niet weten, dat monument bestaat uit meer dan 2000 blokken-. Gelukkig gingen 2 jongens ons zoeken na een kwartier! :D.
    S avonds was het ook echt supergezellig! We mochten bij andere mensen op de kamer enzo. t was echt superleuk. we hebben ook nog gezwommen in het grootste zwembad van europa. maar daar was echt geen drol aan. er was meer decoratie dan water...
    maargoed.
    ik zag ook een audi R8!!! ik kon alleen zo gauw niet zien onze lieve Tom Kaulitz erin zat. :(
    Nouja, dat wilde ik even melden.
    toedellllss hunzeys(H)


    You don't have to change.

    > Titel aangepast ivm hoofdletters (en klein typfoutje) ;)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mooi dat het leuk was!
    Ik ga in de zomervakantie naar Berlijn en naar nog meer grote steden als Praag, Budapest, Brataslava etc. En in Budapest ga ik naar het Sziget Festivel, het grootste festival van Europa.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Mooi dat het leuk was!
    Ik ga in de zomervakantie naar Berlijn en naar nog meer grote steden als Praag, Budapest, Brataslava etc. En in Budapest ga ik naar het Sziget Festivel, het grootste festival van Europa.

    HIP!! (H)


    You don't have to change.

    Oew miss was het Tom wel :9~ welcome back!(krul)


    My heart is yours and so am I