• Hebben jullie liever winter met alle kouheid en sneeuw enzo of de lekkere warme zomer?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Hingucker schreef:
    Nu hou ik van de warme kleding, maar ik hou meer van de zomer, want dan is het vakantie. :9~


    ook een leuke reden(lol)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Archer schreef:
    't Heeft allebei z'n charme (:


    All this dampness is damp.

    lente en herfst, super mooie seizoenen om mooie fotos te maken, de kleur veranderingen in de natuur enzo. heerlijk!

    Winter!
    Want de zomer is vééls te warm!
    En in de lente en herfst zijn er te veel spinnen, dus die ook niet. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    winter (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hmmm, in de zomer heb je natuurlijk vakantie en is het lekker warm, maar over het algemeen vind ik de winter gezelliger en leuker, want ik vind zomers vaak té warm...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben een winter-persoon.
    I love snow.


    I live for the applause, you will die for it.

    Winter.

    zomer want ik ben een kouw kleum en bibber nu van de kou en klappertand als ik naar buiten ga met een winter jas aanxD


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    Winter winter winter winter winter winter winter :9~:9~:9~


    None but ourselves can free our minds.

    Dan toch de zomer. Want in NL regent het ook vaak genoeg in de zomer en ik heb geen zin in sneeuw als ik naar school moet fietsen >:[


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Strobelight schreef:
    Winter winter winter winter winter winter winter :9~:9~:9~

    Ik hou van alle seizoenen, alleen de ijzel tijdens de winter is wat minder, daar moet ik dan elke ochtend een half uur doorheen fietsen.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Winter, ik vind sneeuw supermooi en alle leuke feesten (sinterklaas, Kerst en oudjaar) zijn in de winter. Ook ben ik in de winter jarig. :'D
    Maar zomer is ook niet verkeerd, vanwege de vakantie. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'