• ^^ zie hier x3 wrm ?

    ik had dus vandaag 'officiele' eerste schooldag op myn nieuwe school.niks aan de hand dus. op de middag deden wij een soort spel waardoor je elkaar beter zou moeten leren kennen met van die vragen als ;; ''wie is enigst kind'' en dan moest je iemand soeken die dat was en die naam op schrijven. nou opeens riep zo'n kind my en die vroeg ;; ''kan jij goed zingen?'' ik zo ''nee mr sgryf maar op[iedereen deed dat om sneller klaar te zijn] dus die jongen zegt zo ''wat is je naam ookalweer'' wou ik hem net segge komt Sam eraan [kutkind] en die segt ''Tokio Hotel Mogooltje.. zo heet ze..'' xl
    alleen omdak fan ben xl

    en gister zaten ze ookal te zeiken dan bill een wijf was enz. en ik hou me dan gewoon stil omdat ik andermans meningen respecteer mr dan hoeven die lui tog ook nie zo dom tegen my te doen en me uitteschelden voor mogool xl


    We can only learn to love by loving.

    Helemaal met je eens!

    Dat moet eens stoppen!!

    Gwn omdat je fan bent?? Hoe zieliger kun je zijn???

    Wij doen toch ook niej zo tegen ze omdat ze fan zijn van een groep die wij niej echt leuk vinden??


    You'll never dream alone. <3

    Nou dat van mij was pas stom. Bij Duits moetsten we zo'n mislukt zacht balletje naar elkaar gooien en dan moest je je zelf voorstellen -.- Jippie


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou ja zeg wat een stomkind Ö


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dat is nou een reden waarom ik niet tegen me school zeg dat ik fan ben >.<

    Ut zijn zelf mogoolen als ze dat tegen jouw zeggen, alleen maar omda ge fan bent


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    idd echt stom

    doen ze ook by my

    ik zit nouw in zoown huppelkutten klas !


    Vampire Heart.

    Bende schele kakkerlakken [ uw klas xD ] -.-'
    Ik ben dan wel geen THfan, ik vind dat ze u daar nie mee moete lastig vallen! Ik ben de enige van mijn klas die naar rock luisterd en da suckt ook maar gelukkig late ze me met rust x]
    Nog een keer ;
    Bende schele kakkerlakken x]


    What's wrong whit loving someone?

    ik ga naar een nieuwe school en mijn achternicht zit daar ook. zij zegt dat je enkel overleeft als je half geuitte fan bent.
    Je moet dus niet aan iedereen vertellen dat je fan bet en geen t-shirts vn TH dragen, zo zou ik het dus moetten overleven


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart