• Ik had voor de lol laatst een foto gemaakt in een beetje 30STM style (niks serieus dus gewoon een dag waarop je je verveeld en domme en vage dingen gaat doen :)
    De foto

    Nu heeft een vriendin van me hem gezien en vond ze dat blauwe onder mijn oog echt geweldig en aangezien ik met haar van de week naar iets ga en het een soort van date, maar toch ook weer niet, is, zei ze dat ik dat dan ook moet doen want ze vond het vet mooi en het past mooi bij me kleren (dit)... Alleen ik twijfel aangezien ik niet vaak met make-up bezig ben (hooguit wat oogpotlood en mascara) :')

    Dus nu was mijn vraag wat moet ik doen? :')
    Nummer 1 (zonder blauw) of nummer 2 (met blauw)?
    (en ja dan doe ik het niet zo fel als op die eerste foto in 30STM style want gewoon een klein beetje zoals op die foto waar je uit kan kiezen) :)

    -onzekerheid heerscht dus help!!! :3-

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 19:36 ]


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk gaat dat heeeeeeel lang duren :/
    -hij gaat een tijd weg-
    *zit nog te twijfelen*


    Ooh, das jammer. Nah, dan zou ik niet al te ver afwijken van normaal. Wat gaan jullie doen? En waar gaat hij dan heen? -als je dat wilt vertellen-


    Your make-up is terrible

    Op een date met blauw, en als je naar school gaat ofzo zonder (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    zonder dat is mooier :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    (...)

    Ooh, das jammer. Nah, dan zou ik niet al te ver afwijken van normaal. Wat gaan jullie doen? En waar gaat hij dan heen? -als je dat wilt vertellen-


    Hij moet een half jaar heel hard werken en zit dan heel ergens anders en dan zie je hem gewoon echt misschien maar 1 of 2 keer als je geluk hebt...
    En noujah het is nog niet echt een serieuze date maar hij weet dat ik hem leuk vind en tegen mij doet die ook heel anders dan tegen de rest en het word steeds erger als we bij elkaar zijn... *is nog al een ingewikkeld verhaal maar hij is ook ingewikkeld en ik durf niet bepaald hier neer te zetten wie 't is want noujah het is stom :Y)*


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)

    Hij moet een half jaar heel hard werken en zit dan heel ergens anders en dan zie je hem gewoon echt misschien maar 1 of 2 keer als je geluk hebt...
    En noujah het is nog niet echt een serieuze date maar hij weet dat ik hem leuk vind en tegen mij doet die ook heel anders dan tegen de rest en het word steeds erger als we bij elkaar zijn... *is nog al een ingewikkeld verhaal maar hij is ook ingewikkeld en ik durf niet bepaald hier neer te zetten wie 't is want noujah het is stom :Y)*



    Aaah, dat is nooit stom! Lekker met die make-up smeren in dit geval, zorg dat hij je niet vergeet! Maar als je hem maar zo weinig ziet is het ook niet echt een goed idee om een relatie of zo te beginnen, behalve als je hem daardoor vaker ziet!


    Your make-up is terrible

    Nambiar schreef:
    (...)

    Hij moet een half jaar heel hard werken en zit dan heel ergens anders en dan zie je hem gewoon echt misschien maar 1 of 2 keer als je geluk hebt...
    En noujah het is nog niet echt een serieuze date maar hij weet dat ik hem leuk vind en tegen mij doet die ook heel anders dan tegen de rest en het word steeds erger als we bij elkaar zijn... *is nog al een ingewikkeld verhaal maar hij is ook ingewikkeld en ik durf niet bepaald hier neer te zetten wie 't is want noujah het is stom :Y)*

    Oh dus dat las ik op twitter :9~
    Ga je echt met wie ik denk dat je gaat? :9~:9~:9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Katniss schreef:
    (...)
    Oh dus dat las ik op twitter :9~
    Ga je echt met wie ik denk dat je gaat? :9~:9~:9~


    Haha nou het is noggg niks... En ik weet ook niet of het ooit wat word maar het is in iedergeval meer dan het eerst was denk ik :')


    dream, dare, fly!