• Zoals sommige van jullie weten, heb ik me opgegeven voor de schoolband na heel lang piekeren. Maar morgen heb ik die auditie. Ik ben er nog niet uit welk nummer het wordt, maar ik laat het op me af komen. Maar ik ben wel heel zenuwachtig. Dus een beetje steun kan ik gebruiken! Heeft iemand tips voor me om mijn zenuwen een beetje in bedwang te houden? Of tips om nog beter te gaan zingen ofzo? Laat het me weten! Bedankt! ;)

    Edit; Auditie is goed gegaan! Ik moest eerst een eigen voorbereid nummer zingen. Dat werd dus Overrated, van Jaquline (ex-zangeres van Krezip) En die ging hartstikke goed. Daarna gingen heel veel mensen af. Want toen moesten we Heaven van Do doen, toevallig had ik die zaterdag nog een paar keer gezongen. Dus lekker met de piano als begleiding gezongen. En dat ging heel goed, bij veel mensen dus niet, omdat die het niet hadden voorbereid (maar ik wist het dus eerst ook niet dat je die ook nog moest doen) Nou, volgende week maandag is de uitslag en dan hoor ik of ik erin kom. Ik laat het jullie natuurlijk weten! En natuurlijk heel erg bedankt voor de succes wensjes!

    Edit; Vanochtend kwam ik op school. Een klasgenootje van me, kwam meteen naar me toe en hij zei: Je zit in de schoolband! Ik geloofde het eerst niet. Dus ik ging met hem mee naar het mededelingen bord, en daar stond mijn naam dan op de lijst! Ik ben nu echt super blij! Maandag is de eerste repetitie en ik heb er nu al zin in!
    Allemaal super bedankt voor het overhalen! Dankzij jullie heb ik auditie gedaan en is een van mijn dromen uitgekomen! Echt, ik kan jullie niet genoeg bedanken!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 16:06 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    NYC schreef:
    Succes!
    En kies vooral een niet te moeilijk nummer maar ook niet een te makkelijk nummer.


    Dat en een nummer die je gewoon zelf heel erg mooi vind en waar je zelf emoties bij hebt.

    KirstenSnaps schreef:
    Wauw, super goed van je man! Superspannend ook. Ik heb verder helaas geen tips, ik zou niet echt weten hoe ik het zou aanpakken. Maar heel veel succes en laat zeker horen wat het geworden is en hoe het gegaan is! (nerd)


    If we had not a soul, music would have created it.

    superveel succes en welk nummer ga je zingen?

    kauwgom helpt tegen zenuwen. (wel uitdoen voor je gaat zingen)

    Succes(flower)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 19:52 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Oh mijn god. Echt heeeel veel succes! :3


    wth.

    Succes !


    All the right friends in all the wrong places.

    Good luck! (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Edit ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh! Dat is echt vet! Hopelijk kiezen je jou! :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Laatste nieuws!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gefeliciteeeerd! :'DD


    Hope goes lost but never dies.

    Fortune schreef:
    Veel succes!.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Leuk!
    Btw jou 2e edit doet me denken aan de Mtv awards XP

    Heel tof dat je erin zit! Vind het echt heel stoer voor je!


    Wie du mir, so ich dir.