• Is er hier toevallig iemand die gisteren bij Destine, op Breda Barst was? :Y)
    Eigenlijk luister ik helemaal niet naar die muziek ofzo, maar who cares, het was gratis en als het niks was gingen we wel naar een ander podium.. Maar ze zijn best goed live, voor een emo-bandje. Ze kunnen performen, entertainen en hun cover van 'Down' (eigenlijk het enige nummer dat ik kende behalve zo'n nummer dat wel eens op mtv kwam) was gaaf :3
    En de mosh was helemaal leuk: Allemaal metalheads van de 'Sla emo's bij Destine-Concerten' hyves begonnen een mosh, maar wij werden lekker beschermd want wij kenden daar iemand van :'D En dan is het al helemaal leuk om tegen geobsedeerde emo's die al gaan gillen omdat ze een van die bandleden hun broertje zien te gaan moshen :'D
    En toen vond ik iemand zijn schoen. Dat was echt het toppunt van het concert jonge.
    Lekker boeiend allemaal enzo, maar ik ben brak en heb niks beters te doen :'D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 13:46 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Anouk, dacht ik :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sla emo's bij Destine concerten? :'DD

    Loll


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Katniss schreef:
    Sla emo's bij Destine concerten? :'DD

    Loll

    Ja iets in die richting :'D
    Aan de andere kant ook best sneu hoor. Die meisjes komen daar ook alleen maar om het leuk te hebben en dan krijg je van doe asociale, agressieve metalheads die zich gewoon op je gooien, of met iemand in zijn nek ronddraaien zodat je zo iemand een hersenschudding kan trappen..
    Maarja. Je wilt 'rock' , je krijgt rock :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hahahaha okee die hyves is droog. _O_


    Hope goes lost but never dies.