• Ik mag een dwerghamster :9~

    Wie hier heeft een dwerghamster?
    en dan een russische of een andere soort?

    Heb je die in een dierenwinkel gekocht of bij een (hobby)fokker?

    ik heb geen dwerghamster. Maar het lijke me wel hele vette beestjes.


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Ik had er 1 toen ik 12 was, heeft anderhalf jaar geleefd en is toen dood gegaan aan 1 of andere ziekte. I really had to cry. I loved Ricky a lot.. He was my matie :Y)

    Ik heb er vier gehad. Waaronder één Russische dwerghamster. Ik had hem volgens mij gewoon bij de dierenwinkel gekocht. Hamsters zijn leuk. (krul)

    ik had er een, een russische.
    daarvoor had ik een syrische hamster (goudhamster). ik vond die toch leuker maar dat komt misschien omdat ik toen jonger was en veel meer tijd had om te spelen enzo:D Nu heb ik geen huisdier meer... (huil) tip: koop een hamsterbal, dat is echt heel leuk voor de hamster en om het zelf te zien is het al leuk. en de syrische had ik bij de boerenbond gekocht waarvan ik niet wist of ik het een mannetje of vrouwtje was! maar ik dacht vrouwtje, en russische bij pets place en dat was wel een vrouwtje

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 23:38 ]


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ik heb er eentje! Nou ja zij is van mijn stiefvader. Ze is al 3 jaar oud, wat bejaard is voor een dwerghamster.
    Maar ik heb geen idee waar ze vandaan komt enzo


    Live life limitless.

    Oh dude dat zijn mijn lievelingsdieren haha :9~ Ik had ooit een hamstertje Sammy en die was echt zooooo tam! Als die in zijn huisje lag te slapen en ik riep zijn naam, werd ie wakker en stak 'ie zo zijn snuitje naar buiten _O_ - smelt -
    Ik wil ook weer een hamster D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    En je kunt ze btw gewoon in de dierenwinkel kopen (; Vraag wel aan de verkoper of je je hand in het hok mag houden zodat je kunt zien welke er als eerste naar je toe komt, dat is meestal de goede, ghehe :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.