• Hoi hoi
    Weet iemand iets dat ik tegen spierpijn kan doen. Ik heb echt verschrikkelijke pijn,ik hoef maar iets te bewegen en ik voel ze. Als ik me arme beweeg of zelfs al als ik mijn rug iets draai of strek. Echt niet leuk meer.
    Dus weet iemand iets wand dit trek ik niet. Ik ga echt nooit meer naar judo en ik heb maandag ook nog gym ook. Help

O ja masseren gaat niet wand het zijn(volgens mijn zus) mijn tussen rib spieren en daar kom je niet goed bij.
    Dank je x

[ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 15:12 ]

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

geen idee (cat)

Big girls cry when their hearts are breaking

ik had vandaag bij hockey mijn spier verrekt ofzo. of mijn enkel verzwikt. ook als ik spierpijn heb...

heel goed oprekken, al doet het pijn, blijven rekken, dan worden je spieren warme en heb je er minder last van. deed ik met mijn enkel, en toen was het over. terwijl het eerst super veeel pijn deed

"The farther backward you can look, the farther forward you will see."

Stretchen. Je spieren uitrekken, zeg maar. Of Fastumgel smeren :Y)

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Diaphanous schreef:
    ik had vandaag bij hockey mijn spier verrekt ofzo. of mijn enkel verzwikt. ook als ik spierpijn heb...

heel goed oprekken, al doet het pijn, blijven rekken, dan worden je spieren warme en heb je er minder last van. deed ik met mijn enkel, en toen was het over. terwijl het eerst super veeel pijn deed

Dat doe ik al de hele tijd,anders kan ik niet meer bewegen. En het helpt niet

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Exercitus schreef:
    (...)
    Dat doe ik al de hele tijd,anders kan ik niet meer bewegen. En het helpt niet

niet zacht doen, flink doorduwen. echt hard doorduwen...

Diaphanous schreef:
    (...)

niet zacht doen, flink doorduwen. echt hard doorduwen...

Hoe bedoel je duwen? Ik kan de spieren niet aan raken.

Bewegen, bewegen, bewegen. Ga een rondje lopen, fietsen of joggen.

In het begin is het even doorbijten, maar na een kwartiertje is de pijn helemaal weg :')

Hope goes lost but never dies.

Exercitus schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je duwen? Ik kan de spieren niet aan raken.

flink oprekken en dan zorgen dat je hard rekt.

OHMYMESSI schreef:
    Bewegen, bewegen, bewegen. Ga een rondje lopen, fietsen of joggen.

In het begin is het even doorbijten, maar na een kwartiertje is de pijn helemaal weg :')

Dat werk niet met je tussen rib spieren.
    @ Diaphanous dat doe ik maar het werk niet.

spierbalsem? :Y)

“Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

als het echt zo blijft blijft er maar één ding over. de fysiotherapeut

Das kut! Ik weet niet wat je eraan moet doen ):
    Ik ben erg spierpijn (ofzo) aan de bovenkant van mijn schouderblad (dus zegmaar naast mijn nek.) En niemand wil mij masseren en zelf kan ik er niet goed bij. Dat is vervelend. 8D

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Diaphanous schreef:
    als het echt zo blijft blijft er maar één ding over. de fysiotherapeut

Zo erg is het nu ook weer niet,het is gewoon spierpijn maar omdat het mijn tussen rib spieren zijn kan mijn zus(zij studeert voor fysiotherapeut)me niet masseren,wat ze normaal wel doet.

Als je spierpijn hebt moet je juist bewegen. Hoe minder je beweegt, hoe erger het wordt.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.