• Eline en Jake leefden nog lang en gelukkig, ze gingen samen wonen een eindje uit de stad en daar gingen ze hun leven verder laten gaan. Ondertussen ging het leven in het de oude stad van Eline en Jake door, Eline' crew is zeker niet gestopt met dansen maar dat zwakt af wanneer het tien jaar later is. Eline en Jake hebben een dochter en zoon gekregen, een tweeling. Mort Berber Mcara en Chase George Mcara, ook hebben de twee ouders een nieuwe dansschool geopend. In de loop van het jaar werd de school geopend en alles was klaar om nieuwe leerlingen te ontvangen, Chase wil niet dansen. Hij sluit zich erg af van de familie, hij gaat alleen maar op straat hangen en stoer doen. Mort wil zelf ook niet dansen, maar haar ouders verwachtten te veel van haar. Ze wordt naar school gebracht en daar loopt ze Jake telkens ten lijf, ze zijn de directeurs van de school. Nadat Mort een flinke ruzie met haar ouders heeft gehad over het feit dat ze naar een gewoon school wil gaan zoekt ze haar broer op wanneer hij weg is gegaan, om naar buiten te gaan met zijn vrienden. Daar komt hij -naam- tegen, hij hoort ook bij Chase zijn groep. Van hem werd ook verwacht dat hij zou gaan dansen, hij is de zoon van Moose en Sophie. Steeds meer jongeren komen naar Mort toe met hetzelfde verhaal, de hele nieuwe generatie is hetzelfde als Mort. Hun ouders, topdansers. Hun, alles behalve dat.


    het is een vervolg op 'My own step', ik zoek nu nog een leuke titel.

    Niet allemaal tegelijk want dan versta ik het niet -sarcasme (cat)-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik had misschien al wat

    They only see the way they want to see things
    never calls us a crew, we don't dance
    hanging out doesn't mean you're dancing, don't get me wrong.


    maar eigenlijk slaan die nergens op :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het verhaal is gewoon een beetje te ingewikkeld. ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Het verhaal is gewoon een beetje te ingewikkeld. ^^


    Ingewikkeld? hoezo dat? Ö


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Virginity schreef:
    Het verhaal is gewoon een beetje te ingewikkeld. ^^


    Heb je het al gelezen dan? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arsenal schreef:
    (...)

    Heb je het al gelezen dan? :')


    Neen. Het staat er^^ ik snap het niet goed..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.