• Elke dag! Elke freaking dag word er wel een keer of vaker tegen me geschreeuwd of gezegd 'Gothic' '-.- Ik draag alleen maar zwart ja en ik ben gewoon lekker mezelf maar om me nou te gaan uitschelden is toch wel echt vervelend. Ik word er zo boos van!! Mensen moeten niet meteen oordelen op het uiterlijk van iemand! Ik haat labels. Ik zeg altijd iedereen is perfect op zijn of haar eigen manier en ik vind het geweldig als je er een beetje anders uit ziet maar sommige mensen grrrr ik irriteer me echt heel heel erg en ik ga niet mijn stijl veranderen omdat die kleine koters hier het er niet mee eens zijn!!

    Zo even mijn mening gedropt! Ik ben ook echt niet te genieten *zucht*

    Nou nu wil ik jullie mening wel eens weten, wat vinden jullie van Labels!! en vooroordelen!!

    <3

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 14:54 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Waarom is jou 'gothic' noemen nou schelden? Want eigenlijk scheldt jij de gothics nu uit.
    Naja, gewoon negeren zou ik zeggen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Waarom is jou 'gothic' noemen nou schelden? Want eigenlijk scheldt jij de gothics nu uit.
    Naja, gewoon negeren zou ik zeggen.


    Omdat 'Gothic' een label is ...O.o voor mij bestaan die niet namelijk Gothic, emo, punk, alternatief. Dat staan niet in mijn woordenboek! en ik ben het ook niet !

    Negeren kan ik niet meer ik word al 10 jaar geterroriseerd hier!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 14:47 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Hoeveel van dit soort topic krijgen we nog.
    Sorry dit is niet tegen jouw maar elke keer als iemand gothic e.d. word genoemd krijg je van dit soort topics.


    zoals Rooftops al zegt hoezo is dit schelde,er zijn wel ergere scheld woorden. Laat ze lekker als ze daar gelukkig van worden,hebben zij ook weer een pleziertje. En als je er echt boos van word zeg er dan wat van,dat heb ik ook gedaan en ik hoor er niks meer van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Hoeveel van dit soort topic krijgen we nog.
    Sorry dit is niet tegen jouw maar elke keer als iemand gothic e.d. word genoemd krijg je van dit soort topics.


    zoals Rooftops al zegt hoezo is dit schelde,er zijn wel ergere scheld woorden. Laat ze lekker als ze daar gelukkig van worden,hebben zij ook weer een pleziertje. En als je er echt boos van word zeg er dan wat van,dat heb ik ook gedaan en ik hoor er niks meer van.


    Ja loop een keer een dag in mijn schoenen kijken hoelang je het volhoud ik kan niet eens normaal over straat als ze dta niet zeggen, zeggen ze wel 'hoer' of andere dingen die ik niet hier neer ga zetten !


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    Ja loop een keer een dag in mijn schoenen kijken hoelang je het volhoud ik kan niet eens normaal over straat als ze dta niet zeggen, zeggen ze wel 'hoer' of andere dingen die ik niet hier neer ga zetten !

    Zoals ik al zei zeg er dan wat van,dat werkte bij mij echt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RememberXme schreef:
    (...)

    Omdat 'Gothic' een label is ...O.o voor mij bestaan die niet namelijk Gothic, emo, punk, alternatief. Dat staan niet in mijn woordenboek! en ik ben het ook niet !

    Negeren kan ik niet meer ik word al 10 jaar geterroriseerd hier!


    Als je erop ingaat of het je aantrekt weten ze dat ze jou ermee raken dus doen ze verder, negeer je het, dan stoppen ze wel, na een tijdje.
    Trouwens, labels zijn er nou eenmaal, gothics geven zichzelf die naam, het zijn geen verzonnen namen om mensen mee te kunnen naroepen, nee, het zijn die mensen zelf dat een label op zich plakken, als jij weet dat je geen gothic bent, goed voor jou, toch?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei zeg er dan wat van,dat werkte bij mij echt.


    Hier werkt het niet als ik er iets van zeg word het alleen maar erger sorry dat ik even uitviel ik ben echt grrr xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Of wat je ook kan doen, erop ingaan en het dan in het belachelijke trekken, zeg maar. Dus als ze je hoer roepen zeg je gewoon terug 'ja, leuk toch, verdien ik nog wat.'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    RememberXme schreef:
    (...)

    Hier werkt het niet als ik er iets van zeg word het alleen maar erger sorry dat ik even uitviel ik ben echt grrr xD

    dan geef je of het verkeerde commentaar(ik weet niet wat je zegt) of je moet het negeren. Gewoon met geheven hoofd je schouders ophalen en iets zeggen als als jij dat vind leuk voor je maar ik ben te gek. En dan met een big smile weg lopen.

    Geef niet dat je uit viel,ik snap het best,het is ook niet leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rooftops schreef:
    Of wat je ook kan doen, erop ingaan en het dan in het belachelijke trekken, zeg maar. Dus als ze je hoer roepen zeg je gewoon terug 'ja, leuk toch, verdien ik nog wat.'


    Jah weet ik doe ik zo vaak ze gaan gewoon door dag in dag uit ...


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    Jah weet ik doe ik zo vaak ze gaan gewoon door dag in dag uit ...


    Negeren dus, of net zo hard terug doen, maar dat is ook geen oplossing.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dat is heel erg vervelend voor je, ik weet het zelf niet zo goed want bij mij gebeurd zoiets nooit. ik zou zeggen negeren die handel, maar als dat niet werkt weet ik het ook niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mensen die me voor het eerst zien denken dat ik zo'n 'bitch' ben. (Als ik vraag aan vrienden wat hun eerste indruk was bij mij dan zeggen ze altijd dat ze dachten dat ik zo'n gemeen meisje was die nooit iets zou doen voor school)

    Maar niet dat mensen elke dag iets naar mijn hoofd slingeren ofzo, ik ben denk ik nog nooit publiekelijk uitgemaakt voor iets. -zei ik het zo goed?-


    All this dampness is damp.

    Mensen doen maar lekker :') Het zal toch nooit veranderen. Ik ben zelf niet zo van 't 'labelen', maar ik geef toe dat ik 't zelf ook wel doe :'D Gewoon zonder dat ik 't doorheb.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Naja weet je, als je je in welke zin dan ook alternatief kleedt krijg je wel een label. Ik heb er altijd wel om gelachen, want er kwaad om worden heeft geen zin. En bovendien is labelen best leuk om te doen :'D


    No growth of the heart is ever a waste